shuffs

Alla inlägg under november 2010

Av shuffs - 2 november 2010 22:21

bilder på hårett....

bild på mojje o lite annat strunt :)




torkat o borstat :)

  

efter borstning men blött

 

ballsam o shamponering ;)

 

efter borstning

   

efter uttagningen av toffs/bulle oborstat

underträningen

   

efter tuppering

  

först





MOJJJJJJJJJJEEEEEEEEEEEEEE :DDDDDD



   


Looovisa i biiilen ;DDD


  


en riktigt braaaaaa video på linnea o mej från igår ;)



Tjaoooooo




Av shuffs - 1 november 2010 22:49

imorgom ska jag verkligen försöka att hinna lägga ut bilder o så från mojje o allt!
hade faktiskt träning 2 timmar idag. o så, o nu hinner jag inte heller för jag är sjuuuuuuuuukt trött! ;o

så ska snart slummrisaaaaaaaaaa

kommer videoklipp också från idag med linnea :}

bilder o videos :}

 

men nu ska jag kila, för imorgon blir det arosfortet :DDDD


  

jag älskar dej daniella ♥

 

 

Tjaooooo



Av shuffs - 1 november 2010 10:18

hejsan :D


nu drar jag till linnea:D


hejdå

Ovido - Quiz & Flashcards