shuffs

Alla inlägg den 17 november 2010

Av shuffs - 17 november 2010 22:12

sjuttonde i elfte tjugohundratio

 

tack för hela underbaraste kvällen o eftermiddagen !!  :'d

malin,reza,joel o typ lite ludde haha (:

JAG HITTADE EN TJUGA (a)

eliiiiten ni vet ? :D

hahhahaa Joel tyckte jag va lite skämmmmig haha xd

jag ba satte mej på en saksaks räcke sen ba halkade jag o slog i smalbenet

o fick feeeeeeeeeeeeeeett ont :o :((

VÄRSTA BUUUUULAN DÄR NU JU :'(

höll förtusan på att frysar ihjäl :o

va ute typ 3 on halv timma :o

sååååååååååååååååååååå kallllllllt :o :( hehe

men riktigt kuuuuuul :o :'ddd

o joel ba sprang raaaaaakt in i typ en järnsaksak så han ba flöööög typ 2-3 meter iväg :o trodde han skulle döö :o xd hahahaha

synd att bara jag såg det :o :( hahaa xd

han tycker adam va lite lääääskig xd

haha han ba sprang efter oss jag ba assssgarva xd

han ba också sen ba stannade han han ba jag kommer kissa på mej :o jag kommer kissa på mej :o xd hahaha jag ba "JAG MÄD" HAHA x''ddddd

hahahahahahahahahhahahahahhahahahahahhaha

 

nu ska jag kiiiliiiis miiiiliiiiis ;p

 

 

 

pussssi från dej kaaaaaaaaalllllaaaaaaaaaaaa Vilma (:

Ovido - Quiz & Flashcards