shuffs

Alla inlägg den 22 november 2010

Av shuffs - 22 november 2010 16:35

asså guuuuuuuud !

jag knaske inte är på bästa humöret när jag kom hem.

som jag alltid gör när jag går in på datan så går jag in på saras blogg,

& ser bilden. shitt !

känner att jag betyder något för någon asså gud :')

jag blir helt tårögd sara !

 

du är bland det bästa jag har,
och jag vill tacka dej för att du alltid finns där!
du är värkligen stjärnan som lyser i mörkret.
du förstår mej, du lyssnar o tar tiden till att lyssna också!
du vet nog inte hur mycket det betyder för mej!
och att du betyder så mycket så jag drömer om dej o tänker på dej, om jag endå bodde hos dej sara.
gud gud gud asså, du är världensbästa  och jag hoppas du tar åt dej av allt jag säger nu! för allt är sant!
och tack för att du hjälper mej på tävlingar o stöttar mej om det gick dåligt o hjälpt mej med håret o sminket o allt!
både håret & sminket gör mej helt annorlunda, det får mej att känna att för någon, är jag iallafall speciell '

 



jag älskar dej,  Sara Söderlund

  

 

bilden är den jag just nu har som header :'d

 

känslan är obeskrivlig! när det inte känns som att man betyder så mycket för någon, så får jag sån enorm kärlkek från sara, jag blir helt knäsvag. har nog aldrig kännt mej såhär knäsvag som jag känner mig nu någon annan gång.

jag vet inte hur jag ska kunna tacka dej sara!

men helt ärligt hade jag inte orkat utan dej!

för du har hjälpt mig på tävlingarna,på dansskolan, med problem, med allt liksom! tänk om jag endå va ditt barn.

jag skulle vara överlycklig! det är jag ju nu åxå eftersom att jag träffat dej. men att träffa dig varenda dag det skulle vara helt jaa du, det finns inga ord för det.

 

sara du är den underbaraste i hela vida världen :')

 

och nu kommer tårarna på riktigt :'d

 

 

 

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards