shuffs

Alla inlägg under april 2010

(Y)

Av shuffs - 30 april 2010 14:07

Jahapp...Nu ligger jag här framför datan... Jag susade hoss Sandra inatt :D

Luigie is a Proot xD haha ♥

Och vi hade massa skojjsigt igår! :)

Nu har jag ont i huvet och det ä inte bra asså! IG te det!

för imorron ska jag upp vid hmm...se sådär 5 kanche?

och sen blire susa över hos Linnea! :D

För imorron äre HipHop tävling i Gävle (Y)

Och jag ska häjja som tusan på allihopa från dansskolan!

Fasst vi kommer inte hem jätte sent så det är Good till det!
Så blir det träning på söndag :)♥

Åker med Linnea dit såklarrt :D

 

Och idag är det VALBORG! :)

Jag vet inte vad det blir ikväll men mysa lite med kompisar o sånt....annars blire väl hemma och sova tidigt!

 

 

GLAD VALBORG ALLA :DD ♥

 

 

PussssN // Vilma

Av shuffs - 27 april 2010 17:39

Dagen har vart blandad med bra och dåligt!

 

Första saken idag i skolan var att ta SPRUTA :DDDD
(jag gillar sprutor,eller jag är iaf inte rädd!)

 

sen har massa vart tråkit men tack alla som gör den rolig!

 

Jag och Karin sitter och skrattar typ jämt på svenska läsvärkstad (aa'

 

sen typ so film har vi sätt... vände mig om efter halva typ! ;ss

sååååå snuskig! ;oo

HÄNGDA mäniskor och skit! ;s

 

 

 

MEN nu ska jag på kvällens höjjdpunkt !

TRRRÄNINGGGG ! ♥

 

 

PussssN // Vilma

 
Av shuffs - 26 april 2010 16:50

 

http://www.youtube.com/watch?v=A3LwYez0WxY&feature=related

 

 

Tro't eller ejj men jag tror faktiskt att det är Junior så dansar på filmen ! ;o ;pp

 

Ps: det låter som att det är Sara som skriker i bakrunden ! ;O ;p ♥

 

 

 

PuussssN  // Vilma :*

Av shuffs - 26 april 2010 16:22

Tack Karin!

 

Jag blev jätte nöjd med den! :)

 

Dagen blev vel inte så jätte bra men med karin till hjälp så blev

den bättre!

+ att imorron är det DANS! ♥

Måste träna mera nu efter 1 veckas vila!

det kändes igår att jag inte hade tränatt på längeeee ! :(

 

MenMen...I morron så blir det iallafall dans !

 

 

 

Puss&Kram  // Vilma ;*

 

 

Av shuffs - 26 april 2010 16:02

hej. har nu fixat vilmas blogg. besök gärna min: karinlarssoon.bloggplatsen.se !


vilma, jag älskar dej!

Tidigare månad - Senare månad

.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards