shuffs

Alla inlägg den 27 november 2010

Av shuffs - 27 november 2010 22:24

ska snart gå o lägga mej o läsa min skolbok :)

eller skolbok? valde den själv men endå :)

Martina Haag Underbar Och Älskad Av Alla

en bok som är grym!

om du aldrig hört talas om den eller sätt filmen eller någe så blir det jobbigt sen om du ska läsa den asså!

jag läste den i kreta o kunde knappt lägga ifrån mig den!

eller a jag tyckte iallafall det :)

JAG HAR NÄSTAN BESTÄMT MIG HELT ATT JAG SKA FÄRGA MITT HÅR NU!

asså, jag vill inte att mamma ska färga det!

visst asså hon har gjort det på sig själv och så, men endå lite skrajj asså för att hon ska färga det! så jag får ta en rundtur o leta mig fram till någon bra lösning ;)

en friösr årkar jag inte gå till, dröjer fett länge tycker jag :)

men ioförsej så känner jag nästan ingen frisör heller... -.-'

så någon som har ett BRA förslag så SNÄLLA kom med det då!!!!

för jag får värkligen paniiiik nu! jag vill värkligen!

inte för att jag tror seriöst att jag kommer passa i det, men är riktigt TRÖTT på mitt hår nu! mitt bebishår typ är helt konstigt o sen så är lite ljusare än det andra och jaaaa hujja -.-'

nu ska jag kiiila

 

 

VILMA

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards