shuffs

Alla inlägg den 21 november 2010

Av shuffs - 21 november 2010 21:40

tildas frågor


1. hur lång är du ?  1,63 typ?
2. gillar du någon ? i så fall vem ?  hihi yesyes ;)
3. varför börja du blogga ?  för folk tyckte att jag skulle det o typ känner mej tjatig på bdb, så då kan dom som vill läsa här :)
4. läser du min blogg ochså ? vad tycker du om den ?  den är jättefin o ja jag läser den
5. vilka bloggar läser du ? :D  typ, alltid saras, idas, din, elins, majas, a massas, dom flästa som  jag vet vad dom heter på deras bloggar :D


idas frågor


1. Favoritplagg? (gärna bild, tack)  okej det kommer nog bild sen någon dag i veckan men typ jeans o sen en svart tröja o lite så :)
2. Bästa tv-program?  ghost wisper typ? venne stavningen :)
3. Om du bara fick handla i en affär resten utav ditt liv, vilken skulle det vara då?ÅHLENS xd ahah för där finns skivor,kläder,smink,hårsaker,böcker allt typ ;)
4. Bästa låt just nu?  förlåt att jag aldrig sagt förlåt & just a dream & alla danslåtar :D
5. och när avslutas den dära tävlingen?  typ ingen som svarat att dom vill va med, så du får bestäma själv vad du vill att jag ska lägga ut för bilder o en video i ett inlägg o sen får du en header :D



TACK IDA  & SARA FÖR ALLT IDAG!

TACK FÖR ATT NI FINNS!



pusssssii :D



Ovido - Quiz & Flashcards