shuffs

Alla inlägg under maj 2010

Av shuffs - 31 maj 2010 21:24

Tjolahopp tjolla hej :D

 

 

Idag i skolan var väll typ som en helt vanlig måndag.

så pallar inte berätta vad vi gjorde.

sen så va jag med clara.

tog massssa kort :)))

och vi bakade tandkrämskakor ;s eller asså dom smakade så ;s inte så speciellt goda xdd

haha

men men...

 

 

 

dans idag, gjorde en dans med linnea och tränade på, splitthop,splitt,attitydhopp,dans och massa mera steg.

 

dansen gör mitt liv lättare, det är det som gör mig trygg i livet.

dansen gör allt lättare, men kan dansa lessamt,glatt,roligt,konstigt och allt, beroende på hur man känner sig!

dansen gör mig alltid glad, såfort jag hör dans så blir jag bara glad.

och så fort jag hör dans så vill jag bara dansa,dansa o dansa.

visst, massa i klassen ba jag kan också kicka o massa men ni e bara larviga!

och jag tänkte på att sluta för någon termin sen för alla höll på ba såhär dansar du o allt, men nej tänkte jag. jag kommer mista alla mina vänner och vad ska jag då göra?

INGET UTAN DANSEN!

 

DANSEN GÖR MITT LIV TILL GULD!

 

 

ps: imorron är det fotbollsturnering i skolan och vem ska stå nu när linn e sjuk o karin inte kan?

JAG ELLER EMMA D ;ooo HJÄÄÄÄÄÄÄLPPP!

 + att vi fick klasslistan idag,, SÄMST!

 

 

PussssN //vilma

Av shuffs - 29 maj 2010 22:30

Tjolla hopp tjoooola hej leverpastejj...

 

 

idag har jag blivit firade hemma hos pappa :D

 

vi ät: grillat kött och pommes (Y)

och jag har vart med Melwin en stor del av dagen idag :D

+ Lucas lite granna.

Lucas och Wigge e lite konstiga, står och kör golf när det spöregnar ute haha..

 

jag och pappa drog sen te TunaPark och där fick jag mina presenter :)

 

Nya skor fråb stadium randiga

presentkort på JC

och en Kudde som jag bara vill ha xdd haha

 

jag e ju lite udda sådär,

 

haha

 

nu sitter jag här med Elin och vi ska snart kolla fiiiilm :)))))

moffffff som vanligt ocksåå ;*

 

och imorron blir det kanske stan och köpa avslutningsklänning :)

någon som har bra förslag te klänning? (((:

 

älskar er bröder o elin ♥

 

 

PussssN // vilma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av shuffs - 27 maj 2010 22:02

Hejhoppkaffe kopp :D

 

 

Idag fyllde/fyller jag 13 :)))

 

både dåliga o bra saker idag,,

 

ett var att jag gick på stan med världenbästa både på förmiddagen och eftermiddagen :D

 

Kommer bilder från dagen senare och vad jag fick skrev jag ju imorse och sen nu på kvällen fick jag 1300 (a)

shopping på G :DD

 

Sandra,jag,viktoria,johan o oskar va flum på gårNN :))

 

hmm.. undrar hur det komemr gå sen när sandra och jag ska sova ? ... hihihi

min sång blev bässt även om oskar tycker att jag e lite konstig som sjöng den över hela trumpan :D

och lite sandra i kör (a)

 

 

men nu ska sandra o vilma solbaka (a)

 

du är världsbäst,, du vet vem

 

 

 

PussssN // vilma

 

 

 

 

 

 

 

 

Av shuffs - 27 maj 2010 07:28

 

TRETTON

 

 

 

- vågtång OBH nordica

 

- nagelack neonfärgad rosa


- tröja kapphal

 

- lösögonfranslim

 

- lösögonfrans påsättare

 

- presentkort på gina

 

- toffsar i alla färger

 

 

jag är super nöjd med allt ! :D

 

 

 

 

PussssN // vilma

Av shuffs - 26 maj 2010 21:32

okej,, hej allihooopa :D

 

GårnnNNn är faktiskt ROLIG!

För Ulla ba kommer in där klockan 9 o ba kommer ni nu då,

vi ba wtf?! ;oo

det e ju onsdag hon ba nej  och tog fel på möte o masssa skit! hahahaha

 

Jag och Sandra började gråta av skratt xddd :'''D

hahaha asså omg ! ;oo

jag blev faen skita rädd där assååå!!

 

HAHAHAHAHAH :'''''''''''''''DDD

 

Idag har jag iallafall namnsdag :)

 

 

 

IMORRON BLIR JAG  TRE-TON (a)

 

men nu ska jag fixxxxa massa roooligt :DD

 

 

 

PussssN // vilma

 

Av shuffs - 25 maj 2010 22:29

Chachaaa... idag har jag ju skrivit lite redan.

 

så nu på kvällen har jag vart med Ludde ,

ska snart sova, har vart suuuper trött idag.

+ att min engelska E i skolan :(

så jag kommer ha alla fel imorron! ;(

hahahaaa

 

blir ingen dans på fredag o lördag men men,,, fyller ju liksom på torsdag så vi ska fira mig hemma hoss pappa i helgen :)

Fasst jag vill inte firas för det påminner mig o dåliga saker också som jag inte vill bli påminnd av :(

så jag får ta ett snack med mamma om detta,

kanske träffar mikaa i helgen,

beror ju på det ocksåå...

 

Men nu ska jag gå o packa massa saker,,

 

 

 

 

 

PussssN // vilma

 





Av shuffs - 25 maj 2010 10:44

Hejsaan alllla :DD

 

 

Jusst nu sitter jag i klassrummet och skriver här på bloggen och så skriver jag klart lite minnen som ska skrivas ut sen (:

 

Jag skriver inte så ofta men jag är jätte glad över min prick på SM :)

 

Kommer skriva mera sen, jag fyller på TORSDAG :)

och mamma har sakt att mormor ska köpa en lite dyrare sak till mig iår :D

 

(undrar vad det kan va)

 

För att vara lite rolig så ska jag skriva vad alla gör :)

 

Jesper: lyssnar på musik

Sandra: skriver kladd

Nelly: typ ritar

Amanda: räknar matte o får hjälp av ulla-britt

Julia: skriver kladd

Fanny: skriver på data

Sanna: skriver på data

Mathilda: Svenska

Linn: data

Karin: data

Reza: data

Gurra: data/skriver på papper

Oliwer: pratar

 

och jag sitter ju här :)

 

och Ulla-Britt hjälper Amanda

 

och nu kom Clara :)

 

skriver mera sen ! :**

 

ALLA KAN SKICKA SMS :D

 

 

PusssssN // Vilma

 

Av shuffs - 23 maj 2010 22:42

SM

 

igår o idag va jag på SM :D

 

formationen fick vi VÄRSTA pokalen ;o :D

MIN BÄBIS SOM JAG SOV MED I BUSSEN :D

 

singel: nådde inte mitt mål "/

 

formationen: fick vi MIN bäbis (pokal) :D

 

fasst i singeln fick jag PRICK :DDDD

och har bara EN kvar te star nu :DD♥

så skit nöjjd endå liksom 7a av 45 är grymt bra enligt mej iaf!

fasst endå nådde ju inte målet att få sara att gråta :/ menmen...

 

men nu ska jag sova iaf,,

 

 

pussssN // vilma

Ovido - Quiz & Flashcards