shuffs

Alla inlägg den 16 november 2010

Av shuffs - 16 november 2010 22:33




disccon var grymmmmmmmm idag ;)))))

har bara en liiiiiiiiten bit kvar på splitten på pallarna :D

om jag fortsätter så här är jag nog nere i splitt på pallarna inom 2010 :DDDD

feeeeeeeeeeeett med STOLT (y'

o min kondition är väll ganska bra iallafall? eller?

det vet jag inte, men endå ;)

SKA ha prviat lektion denhär eller nästa vecka!

det har jag bestämt :o

vänne om det blir med sara eller maria, jag kom på att jag kan ju ha med maria också o inte bara sara, men såååå smart är ju inte jag :o

hehe

så vi får väll se :)

imorgon blire luciaträning på morgonen (Y) :D

nu drar jag orkar inte skriva mera :)



  


hahhaha liten bild men dannis o jag som karlsson på taket xd (a)

saaaaaaknaaaaaaaaa :o






tjao






Ovido - Quiz & Flashcards