shuffs

Alla inlägg under december 2010

Av shuffs - 31 december 2010 23:45

 

gott nytt år på er!







(VÄRLDENS SÄMSTA NYÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Av shuffs - 28 december 2010 11:28

men nu ska jag dra till daniella=västerås :D

i am very moches häppy :D (y'

o imorgon är det träning :D

o daniella o jag ska åka skidor :DD
VILMA ÄLSKAR :D
härligt sällskap, härligt väder och härligt att vara ute= perfect dag :'D

så jag hinner inte skriva vad jag fick i julklapp heller.

men massa fina saker iallafall o nu så har jag världens härligaste pläd + en krusistångis :DDDD

SKIT NÖJD :DDDDDDDD

nu ska jag dra hör av er om det ä någe på min mobil :)

 

 

puss&kram ♥

 

Av shuffs - 25 december 2010 00:01

nu sitter jag lite vid datan, GOD JUL FÖRRESTEN :)

har ju inte fått allt jag ska få en, har ju pappa kvar.

dräckt på G här asså :DDD

men vill också ha en iPod :/

måste vänta te imorgon för att se hur det får bli.

om jag får en slant av pappa KANSKE det går ihop asså.

svårt att veta nu..

MYCKET JAG MÅSTE HA OCH VILL HA NU ASSÅ!
MÅSTE ha:

 

- ny parfym (kostar typ 400 spenn så :/ )

- iPod

- dräckt

-krustång 

 

vill ha:

 

- MASSA PENGAR SÅ JAG KAN KÖPA ALLT!

 

men jättefina saker endå!
ärligt talat så får jag "panik"

jag måste måste måste bara ha både ny parfym,dräckt o iPod

menmen.. hoppas på en liten slant av pappa iallafall o inte bara saker.

& sen får jag leva på gruka (a) ;p

nä kanske inte.

men vill verkligen ha en dräckt men endå en iPod!

& jag fyller ju inte snart heller :(

MAJBARN HÄR :( (fast elit endå) (y'

& sen får jag hoppas på lite mellandagsrea också!

(bara för att jag älskar rea)

nu måste jag snart sova :)

susar kanske hos viktoria imorgon :D
riktigt fetnajs såfall! :DD

och nä, nu blir jag för beroende av  pengar -.-'

har målat naglarna, ÄNTLIGEN!

biter ju ner dom JÄMT :(

men när jag har nagellack brukar jag på något sätt sträva emot,

haha tycker det är så fint så då biter jag inte :p xd

fick grafittinagellack utav igor o sen ett linne/klänning som va hur BRA som hellst!

har haft på mej linnet (som jag tycker det är) hela eftermiddagen och kvällen nu!

verkligen MITT stuk (y'

JÄTTEBRA till sommaren :D

 

mitt nyårslöfte:

skirver det NU!

att jag ska sluta äta så mycket godis.(!!!!!!!!!!!!!!!!)

blir GALEN på mig själv!

helt seriöst!

Någon som kan slå ett vad med mig om det?

(annars kommer jag bara bryta det)

 

ska straxt sova, :)

skööönt !

kommer blider imorgon istället från idag o imorgon då :)

eftersom att jag inte har lust att ladda upp bilder te datan 10000 gånger.

så imorgon kommer det lite :)

 

 

kram kram vilma

 


Av shuffs - 23 december 2010 21:44

sitter med mamma,anita o hasse nere i sofforna o kollar på bingolotto.

vinner inget, men men... otur i spel, tur i kärlek :)

nu väntar jag bara på att sista spelet ska börja. riktigt tråkigt att vänta!

köpte det allra sista idag. kändes skönt att vara klar med allt o slippa stressa!

imorgon är det julafton & längtar till att få reda på vad jag får nu asså!
imorgon blir det fullpackat fram till typ 5 :)

halv 10 ska jag vara hos pappa, sen 11 kommer farmor o farfar hem till mamma

sen klockan 1 kommer mormor,morfar o kristoffer/kusinen och sen ska dom åka vid 4 kanske?  vet inte riktigt.

skriver mera imorgon kväll o sen lägger jag ut bilder på vad jag fick! :)

VANN på monopol över pappa o lucas som blev pankpruttar haha xd

bara för jag hade alla tågstationer och alla röda + hotell på dom röda (eftersom att man inte kan ha det på tågen ;p)  så kom pappa på den första o fick betala 21 tusen, sen fick han tre o kom på min igen som kostade då 22 tusen xd

OTUR xd

även då så förlorade lucas xd :p

jag hade typ 160.000 spenn + gatorna + hotellen för typ 45.000 ;p

JAG ÄGER UT ALLA PÅ MONOPOL :D:D:D:D:D:D

 

nu ska jag dra :)

 

kram kram



Av shuffs - 22 december 2010 22:39

känns sorligt att år 2010 aldrig mera kommer komma tillbaka,

och alltså, att jag inte kommer träffa massa underbara personer under sista 2010 :(


men nu kommer bilder på min nyomfixade mobil :D

(JÄÄÄÄÄÄÄTTTTTEEEEEEESNYGGGG :oooo )


jag har viktoria här och hon sover här inatt :)

jag har fixat min mobil o köpt julklappar med malin :DDD

tack för dagen malin♥

sen på dansen va det jobbigt men KUL som ALLTID! :D


nu kommer bilder på mobilen :D


ser inte så bra, men RIKTIGT SNYGGT :DDDDD  

en bild utan blixt :p  

baksidan/skalet :) riktigt NAJS :D   

bild på båda :)

 

 

btw: träffade emilia som är så hääääääääär saknad idag på stan :)

härligt :)

mnu är klockan bara 22.45, men både jag och viktoria, typ dööör!

vi är GRYMT trötta.. så nu ska vi sova :)

och mina ben värker o så från dagen på stan i 4 timmar sen dans i 3 timmar..

kul men jobbigt.. känner det i knäna, att jag har RIKTIGT ONT! :/

men men,... bara att vilaa vila vila..

och nu ska vi sova :)

sleep well cykel stell :) (a)

 


( bara för att jag diggar låten hårt ;p )

 

kram kram den slutkörda vilma 


  


Av shuffs - 17 december 2010 09:49

sitter här hemma och lyssnar på julmusik! :D

nu känns det ärligt som jul! :)

ska straxt göra några sittupps o armhävningar :)

och så måste jag plåstra om min lilla häl också som gör fruktansvärt ont.

vet inte vad det är som spökar där inne :/

nu lyssnar jag lite på DISCO musik :D

BLIR SÅÅÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR GLAD AV DEN!

nu ska jag dra :*

 

kram kram

 

 

  

Av shuffs - 13 december 2010 22:10

här kommer lite bilder :)



minisarna


daniella & jag hallsberg :)  

min lilla tuffsiruffsi sally :p

high chapparall? stavningen? xd


bild från 6års

vet saKNAR bekiniranden! :(  

samma här, saknar bikiniranden, dag 3 på kreta :)



nu ska jag sova :)


kram kram vilma


  

Av shuffs - 13 december 2010 21:14

nu har vi fixat julskinka :)

och nu ska jag straxt sova..

eller ja kolla på TV en liten stund men sen sova..

lucian gick bra ;p

 

 

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards