shuffs

Alla inlägg under januari 2011

Av shuffs - 30 januari 2011 17:45

ja det är ju frågan..

ska jag göra om bloggen helt?

alltså ni vet, göra om designen,å göra om allt bara?!

eller ska jag skaffa blogg någon annanstans?

så fall komentera vad ni tycker ? :D
har kommit hem från dansskolan åxå.

dansade zumba med sofia :D

sååhäääääääääääääääääääär kuL!

fast skulle vara roligare med lite svårare steg :/

jaja.. sånt kommer väll med tiden :)
o jag vill bara nämna att sofia är nog världensroligaste :D

alltid glad o posetiv till allt o alla!
en riktigt härlig chey alltså! ♥

 

nu ska jag shika vidare här på datan :)

 

kram kram så länge :)



Av shuffs - 29 januari 2011 16:54

dagen går huuuur segt som hellst !
USH !
hatar sånnahär dagar !
men nu ligegr jag här vid datan o kollar på massor med gammmmmalt från idol..

hittade bland annat en video med agnes.

shit! började nästan gråta när jag såg deN!

lycka på högsta nivå, och jag älskar låten!



ni får lite flera videoklipp bara nu också bara några sådär :)



haha såååsöta ! :)



telefonsingnal på högsta nivå :D haha skoja :)



hahaha skoja inte om självsäker ;))))



haha så söt japan x'd  tar kort på jörryn xd



ORIMLIGT x''ddddddd GAAAAAAAAAAHAHAHHAHAHAH



men GUD ! :oo



blir förvånaD när jag sersånthär + att det har vart med i TV !! :oo



idols VÄRSTA !!!! :ooo



oj vilken röst!



härlig stil !! :D



grym chey ;)



haha en pajjas :)



stackarN! men riktigt bra tycker iallafall jag!

fortsättning..



jihde har en skön stil :)

riktig lycka där alltså! :'))



Jay.. grymmmm fast olle va BÄST! :DDD



riktigt snygg okså :DD

+ att han är BÄST ! :D



USH ! hatar annna :DD



daaaaaaaaaaaaaaaarin ;)



nu orkar jag inte lägga ut flera ;p hehehhehe


kram kram :)



Av shuffs - 26 januari 2011 18:34

1. Jag älskar att dansa ♥
2. Jag går i skolan :(
3. mååånga är mina bästisar
4.  Jag ska sluta i skolan :D
5. Jag klarade inte att kolla på när andra dansar :)
6.  Jag ÄLSKAR att dansa å sova :D
7.  Jag kommer snart att gå te gårn tror ja :)

bara för att stina utmanade mej -.-' HAHA :*

puss på dej min lilla sötnos ♥

jaja.. imorgon har jag både so-prov å engelska glosor :/

USH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jaja.. skit samma :)

idag ahr vart en SKIT DAG !! :'c

men jag får väll klara mej? :/

 

   

EN RIKTIGT GAMMMMAL BILD, HADE BÅDE KORT HÅR O BLONT :)

pusssssssssss :*



Av shuffs - 25 januari 2011 21:55

okej okej.. jag ska bli bättre med bloggen .

men ni vet att jag har såhäääääär fullt upp med dansen just nu!

så nä. det här funkar inte!

har vart på dansskolan hela helgen, hela kvällen igår å idag.

hehe .. men jag håller nog med martin lite..

att jag är som en hustomte där :)

jag är där jämt å hjälper till eller dansar vad som behövs :)

riktiiiigt härligt faktiskt !

menmen.. vet inte hur jag ska göra riktigt med bloggen?

tycker att ni får komentera om ni har något förslag på hur jag ska göra?

eller om jag ska gör någe speciellt på bloggen?

frågestund. hiss eller diss eller a vad som hellst :)

för detta håller ju liksom inte? ;p hehehe..

Filip är sjuk (alltså min storebror) här om dagen hade han 40,1 i feber..

INTE okej för mej då som säkert kommer bli smittad o ligga hemma hela nästa vecka o veckan efter tack vare det !

INTE OKEJ?!

men tycker riktigt synd om kraken :(

men iallafall idag hade gruppträning :)

härligt att få ha en elktion med sara också!

å igår med sofie å igår med maria

å asså har saknat detta såhääääär mycket!

imorogn blir en PLUGGDAG :oo

trodde ALDRIG att dettta skulle komma från mej!

men det här behövs faktiskt nu !

SO prov på torsdag + 10 engelska glosor.. okej inte jöttesvåra glosor men MASSA "begrepp" på SOn som jag inte fattar ett skvatt om :(

å imorgon har vi Tyska glosor.. som kommer gå åt pipsvängen !
men men.. igår va jag ledig. idag va jessica borta o så..

å vi har en vikarie ganska ofta.. som inte kan ett skvatt om tyska eller om våra läxor. så det här har blivit ett problem för mig!

menmen.. + att jag mår riktigt illa just nu!

tänk att det sak vara svårt för min mage att fatta!

SLUTA VARA ETT SKITBESVÄR FÖR MIG! :((

allt den har ställt till med under min livstid såhär långt så känns den onödig!

hellre spy å sen bli bra faktiskt! än att gå å må illa hela dagarna!
USH!

fattar inte vad problemet är liksom? ;/

menmen..

jag sitter o kollar på google.. drömmer mej bort...


  

typ poolen i kreta 2010 :)

hotellrummet vi hade.. eller vi hade iallafall ett likadant :)    

där ser man pooerna å lite så + att vi såg ner till havet därifrån.. missing that!


stranden känner nog sara igen :) träffade nämligen henne där..

solstolen framför mig :D hihi.. saknar det stoooort!


å här är en bild på vårat hotel då :) eller typ sunflower 1 va det där

å vi bodde på 2an :) men vi kunde ju gå emellan poolerna å så :D

jaja.. saknar alla dom dära gamla tiderna !

om allt inte bara kunde bli som då.

fyfan säger jag bara!

jag vill inte ha en denna sommar så som jag VET att den kommer bli :'c

vet redan PRECIS hur den kommer bli.. rent skit bara !
USHH!

blir bara mer å mer depprimerad känner jag!

har vart det hela dagen!

förutom inne hos vivvi å när linnea o jag skulle göra läxa i omklädningrummet å så.. :) hihi

doris är nog världens härligaste å gooosigaste hund :D

min favorithund!

skulle kunna byta ut henne ibland istället för sally! haha ;)

faktiskt!

sally.. HOPPAR rakt i ansiktet å typ ligger på golvet eller i soffan på rygg med tassarna rakt upp i vädret å leker död på något vänster å BITER luften liksom?

medans doris är en snäll liten söt vovvsing som alltid sätter sig i mitt knä när jag kommer in liksom..

JÄMT!

sally bara springer runt xd

vet inte vad som ahr hänt med na riktigt? xdd

 

FICK IALLAFALLL MIN EFTERLÄNGTATDE TRÄNINGSOVERALL IDAG! :'DD

ÅÅÅÅH vad jag ÄLSKAR den!

jag kommer nog BO i den på kvällarna å ibland i skolan! :DDD

vilma är KÄR! i sin nya overall :DDD

å sin nya dräkt :DD ÅÅÅÅÅÅ :''')

det här året ska jag försöka göra så bar av det som möljligt..

lycka till till mje men jaja.. :/

här tänkte jag ge en gåva till IDA :D

min danslåtsspotifylista ;pp hhi


gamlaSomnyaDansHits xd


varsegood till dej ida :DD hihihi :$

 

nä nu ska jag hopppa ner under täcket o sova så sött inatt..

om inte illamåendet väcker mej förståss! :((

 

kram kram


    

Av shuffs - 21 januari 2011 00:49

Är inne på mobilen och jag gör ett litet snabbt inlägg (: klockan börjar närma sig 1 och ska straxt sova.. Skit trött! Mycket sömn nu! Blir 14 timmars dans i helgen :-D är fett glad + att vi är lediga imorgon (fredag) + måndag åxå :-D såååå SKÖNT ;d haha.. Dansade idag åxå 2 timmar (: imorgon ska jag kanske ta hål i öronen ;d fett glad:-D hm ja som sagt.. Ett inlägg från mobilen (: kort men helt okej haha ;p hoppas på att jag somna inatt UTAN problem (: är så trött så jag somnar NU typ ;/ nä nu ska jag kila å göra tänderna fina :-D smile :-D Kram kram vilma ;*

?

Av shuffs - 16 januari 2011 21:25

DU ÄR JUST NU:

glad (/)
arg ( )
ledsen (/)
pigg ( )
törstig (xx)
kramsugen (x)
kär (/)
besviken (x)
taggad (xx)
trött (x)
pepp (x)
hungrig ( )
sjuk ( )
frisk (x)
sur (/)
irriterad (/)
uttråkad (/)

SENASTE:

du pratade i telefon med - pappa
senaste du smsade med - emilia ♥



du kramade - lovisa å malin
du pussade - melwin
du åkte bil med - pappa å lucas
du gick promenad med - mej själv
du busringde till -  väne 
du blev utskälld av -venne

UNDER DENNA/FÖRRA VECKAN HAR:

du gjort något du egentligen inte ville (x)
du skämt ut dig (x)
du kramat en vän som betyder mycket (xx)
du bråkat med någon du hatar ( )
du gråtit (x)
du spytt ( )
du mått illa (x)
du solat ( )
du pussat någon (x)
du varit ute i regnet (x)
du umgåtts med en speciell person (X) 
du skrattat åt någon annans skämt (X)
du inte skrattat åt någon annans skämt ( )
du gått nattpromenad ( )
spillt ut vatten på golvet ( )
du laddat mobilen ( )
du förstört något ( )
du slagit någon ( )
du gjort något du ångrar nu (x)
du terroriserat någon (?)
du spottat på någon ( )
du badat i badkar (x)
du missbrukat musik (xxx)
du pratat med någon längre än fem timmar (x)
du dragit skämt som ingen förstod (x)
du haft vattenkrig ( )
du sett film (x)
du pluggat (x)
du matat fiskar ( )
du tagit fel person ( )
du kastat slangbella ( )
du fiskat ( )
du tappat rösten ( )
du sovit en hel dag ( )
 
 
orkar inte skriva mera :p
 

Av shuffs - 9 januari 2011 21:49

igår sov sandra här.. blev jättesent! :/

kunde bara inte sova. det gick inte!

tog lite kort också.. hade mycket att prata om kan man säga!

hmm.. sen så typ idag har jag vart på dansskolan i ett antal timmar :)

ganska kul! nu är buxorna snart fixade till dräkten!

eller ja.. ihopsydda.. sen ska väll maria ta med sina drömmar också..

så då lär det väll bli lite detaljer :p ahha ;)

jaja.. nu är viktoria här också c:

imorgon så ska jag till dansskolan vid klockan halv 4. eller då ska jag vara där.

o innan det är joel,tora jag o ludde...

venne vad vi hittar på men något blir det! (antagligen ;p)

nu kommer några förskräckligt "söta" "HOST" blider på mig och sandra! :D xd

HAHA

nä.. nu ger jag upp!!!!!!!

har väntat på att bilderna ska komma fram i 15 minuter typ!!

händer INGENTING!

ni får se dom imorgon istället :)

ni får en annan bild på världensbästavän o mig som hon har gjort till mej o skickade här om dagen ♥


  


jag älskar dej världens bästa vän :*

 

 

 

puss åk kram :)

 

 

såv så gått alla :d

 

 

Av shuffs - 7 januari 2011 17:51

bion var väll bra :)

Ida o Vilma på pensionärsträff kan man ju säga xd

HAHA vi va 18 där inne och typ jag ida o sen en till va barn xd

(jag räknade faktiskt)

här kommer trailern:




filmen handlade som sagt om flickan Alice & hennes mamma.

Alice vill åka "tillbaka" till änglagård (som stället kallas) och se vem hennes morfar och hennes mammas pappa är. hennes mamma vill ju samma förståss.

men vet inte om hon vågar & vill först inte. men sen bestämer hon sig.

när dom väl är där så får dom reda på mycket om deras släckt & så.

en man som äger huset där dom får bo så länge bestämer sej sedan för att åka iväg och lämnar då över huset till Fanny som mamma heter.

Dom bestämer sig sen för att stanna. och Alice får reda på att hennes riktiga pappa är död men hon kallar endå Zack för sin riktiga pappa.

slutet gott allting gott :)

 

i % från 0-5 så blir det en 3,5 :)


de var allt om filmen baj 




.

.

...

Presentation

hej, jag heter vilma & är 97a jag dansar på världens bästa dansskola Let's Move! och älskar att vara med kompisar. blogga gör jag så ofta jag hinner o orkar :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Kategorier

iPod


Ovido - Quiz & Flashcards