shuffs

Alla inlägg den 25 november 2010

Av shuffs - 25 november 2010 21:30

jag tror jag snart DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! :ooooo

shhhhhhhhhhhhhhhittttt vad jag är TAGGGGGGAD till NM! :o
(nordiska mästerskapen för er som inte visste)

dansar världensgrymmmmaste & cooooolaste & snyggaste & roligaste dansen heeeeeeeela tiden som kallas för, VILMAS SINGEL :)))) (a) hahhahaha ;)

guuuuud vad jag bara ÄLSKAR DEN asså! :o

när jag tränar hemma asså shit!

jag kan inte ens stå stilla när jag ska då utan det bara spritter i hela min ben asså! :o

& imorgon (fredag för er som inte visset :) ) så är det dansuppvisning i GALLERIAN PÅ STAN HALV 5 :DDDDDDDDDDD

& DÅ,DÅ,DÅ DÅÅÅÅÅÅ får jag dansa min singellllllll :DDDDDD (Y)

är bara rädd att jag ska sparka till någon eller så när jag jag mina back kicks ;)

haha eller kanske haman utanför scenen ;o hah xd

PINSAMT ;)

imorgon (fredag) är det SO prov åxå.

USH! SO prov ALLA fredag nu irad enda fram tills vecka 50 tror jag?

då är det det sista. om vi inte får flera efter det då ! :o

jag ttror jag döööööööööööööör!!!! :ooo

egentligen skulle jag abra vilja skiiiita HELT i skolan o dansa hela tiden!

med SARA,MARIA,SOFIE & SOFIA :D HEEEEEEELA TIDEN :)

skulle verkligen leva min dröm då!

tänk att få dansa varenda dag liksom! och inte göra något annat!

gud vilken dröm!

bä, nu måste jag tagga viiiiidare o läsa lite av läxan,  vad som kommer efter man har gjort ett brott och är häcktad, eller är man åklagad då?

nej det är häcktad va? JO så MÅSTE det va :D!

 

 

 

 

SCTINKIÄ :ddd (mitt nya egna ord för hejdå :) )



Ovido - Quiz & Flashcards