shuffs

Alla inlägg den 5 november 2010

Av shuffs - 5 november 2010 22:34

shiiiiiiiiiiiiiiiitttttttttt vad peppaaaaaaaad jag är asså! :o

enoooormt peppad,lite nervös o väldigt kissnödig nu asså! ;o xd

nu har jag letat på lite foton som jag ska sätta upp på min lilla blåa vägg som är helt tom xd ;p

sara gjorde flätor på i POWER te gruppen i morogn :)

ÄLSKAR DOM så blir nog ah kvar dom ett tag till :D haha ;)

kommer lite bilder  :)


 

flick en liten "kärleks muffins" igår som vi kaller det ;)

 

grå ben :( saaaaaaaanar dej "thomas" :'( (asså den som köpte han skulle döpa han te THOMAS ;'oo :''(  

klass 7B kolla inte in mej asså ;o

 

jag och bästavän idag ♥

 

soffan är gryyyyyyyyyyyym! :o :D

 

flääääääääätorna :D

   

fläääääätorna :D


nu ska jag snart sova faktiskt!

fast nä eller jo eller jo det måste jag!

annars blir jag inte pigg imorgon!

går upp HALV 7! :'o USSSSSSSSH!

och ska redan börja sälja loooootter klockan 8 :o

tidigt att börjA redan då men liksom, jag ska sälja med daniella så,

ja då kan man ju liksom offra sej för det :DDDDD haha

 

 

jag vill inte säga någe mål egentligen för det känns som att det kommer gå skit som alltid annars denhär terminen, men vafassssiken!

jag kan värkligen inte ha den inställningen! därför PRIIIIIIIIIIIIIIICK!

jag ska SLUTA vara osäker o sluta vara rädd för att ta plats i gänget liksom!

för då blir jag ju endå bara undanknuffad o jag mår dåligt, så nu!

vad äre det heter? självkänsla? nej asså vafan jag skriver det jag tänker asså xd haha  nä men JO! SJÄÄLVFÖRTROEENDE! det är det jag MÅSTE få nu asså!

min dröm är att stå, längst uppe på pallen, o bara LYSA! inför ALLA
dansskolor ! men så bra självförtroende har jag inte riktigt, så¨nu jääääklar sja jag ba nä asså ja! NU JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLAR KOMMER JAG ! ;'o :'d

o i power också! :* ♥

 

 

 

Tjaoooooo




Av shuffs - 5 november 2010 14:15

nu drar ja te stan o möter bästavän, ska köpa lösörgonfransar :]

sen drar vi o äter, sen drar vi te dansskolan o tränar 6-7, sen väntar jag där på mamma :))


dagensoutfit:

leggings

linne

"thshirt kofta"

kofta



  

jag älskar dej världens bästa lillebror :'d ♥



Tjaoooo




Ovido - Quiz & Flashcards