shuffs

Alla inlägg den 28 november 2010

Av shuffs - 28 november 2010 21:14

asså helt seriöst, nu fattar jag värkligen INGENTING!

utav det dära "extra" klippet från ensam mamma söker som jag nyss kollade så förstår jag INGET! :(

menmen...

 

nu har jag bara lust att köpa färg!

vill ha färgat det innan veckan är slut!

alltså veckan som börjar imorgon! :)

jag får PANIK! för jag typ vet näääästan ingen som kan färga :(

eller jo, det vet jag ju men typ "frisörer" om någon fattar?

eller så ska jag färga det efter christmast cup, eller fast nää...

sååå lång tid årkar jag INTE vänta alltså! :oo

men om ni vet så messa mig så fooooooort som möjligt TACK :o :ddd

jag blir bara lääääääängtar efter det ! (; haha

 

ska straxt stänga av datan och läsa lite i boooken :)

 

bAy :)



Av shuffs - 28 november 2010 12:16

nu drar jag på träääääning först med carolas små och sen lite annan träning :D



Ovido - Quiz & Flashcards