shuffs

Alla inlägg den 12 november 2010

Av shuffs - 12 november 2010 22:50





          



saaaaaaaaaaaknar åland o slagsta tiderna o allt det dära :(



Tjaoooo



Av shuffs - 12 november 2010 22:38

Joel o jag  har ROLIGAST på skype!

han o jag har uppfinnit RUMPCHIPS :DDDDDD (y'

o sen så blev han nog lika rädd som mej för den dära jäkla boxnings handsken (a)


Pussssss :D



Tjaooooo

Av shuffs - 12 november 2010 17:31



snacka om damp ;o hehe stackar'N :(









filmen/berättelsen vi sak ha på lucia ;p

jag ska vara "mormorn"/"ängeln" i slutet soom tar med henne upp till himlen xd

nu har ni lite granna




Tjaooooo



Av shuffs - 12 november 2010 17:02

som ni fattade på rubriken ;p

hade för mycket att göra xd

ahahah men iallafall nu sitter jag hemma hos pappa, ska snart äta.... TACOS -.-' usha

jag ÄGEER ut alla på badminton (y' vann på turneringen idag (y' :D

Hatar snö men äääälllskar mina nya älsklingar meeeeeeeest :D

kommer bild på dom sen, köpte dom igår ludd o allt i :D

sååååååååå sjukt sköna :o :D

melwin har typ damp xd skriker på allt o alla xd

hahaa joooooobbig, o jag tycker lite synd om lucas som bara går i 1an o han hade typ över 10 sidor i läxa på matte ;o STACKARN! :o

ska snart äta..

viktoria kanske susar hos mej ikväll? :D

najsnajs,


har INGA bilder ppå wigges data så eller ja han har ingen typ xd -.-'

tråkig som han är :)

men nu ska jag kila :)



Tjaoooo






Ovido - Quiz & Flashcards