shuffs

Direktlänk till inlägg 30 november 2010

finns inga ord för hur dagen har vart..

Av shuffs - 30 november 2010 21:43

USH vilken dag !!!

 

 

 

morgonen började ju inte så speciellt bra!

först vaknade jag, förs som alltid..

sen var jag tvungen att gå SJÄLV till bussen!:(

sen när jag kom  till skolan asså, det var INGA roliga lektioner..

förutom lucian då, men den var ju liksom på den lektionen som jag tror typ

hade vart den roligaste på dagen iallafall..

efter skolan åkte vi till subway.. på bussen satt fulltanter..

luktade alkohol om dom,, och dom va både lite läskiga och sen stank det detsutom rök i bussen..

sen på subway, så va typ mackan bränd och sen salladen var typ rutten!

eller jag kanske inte riktigt så men kändes så!

sen på dansskolan danasde jag först singel, det var väll kul..

fast nu så är det inte det längre :( ni kommer fatta varför sen!
sen på strettjazzen, vi gjorde typ inget, dansade bara igenom litegraanna o sen så satt vi mest och pratade lite och så..

sen disco, oftast höjdpukten på veckan!

men inte idag :(

började med att jag slog i lilltån = trampade snett så jag tappade min nagel eller ja, det finns bara det dära tunna tunna "skinn" lagret kvar.. :(

kunde inte gå på typ en havltimma.. sen när jag väl kunde gå.

så kom lovisa efter typ 5 minuter och sa att jag avr tvungen att fixa om min dans.. asså visst.. det va som sara sa, det va typ bara en 8:a som jag va tvungen att ändra eller typ 6 tackter, inte så jätte mycket.

men känns verkligen INTE bra nu när det är NM om bara typ två veckor.

o att jag har tränat in det i musklerna nu o massa..

så då blev jag deppig över det, o ja.. jag har nog faktikst kännt av det lite granna sådär under hela dagen! och, när jag inte har dte världsbäst,

hemma heller. så kan man faktiskt inte komma undan att gråta!

alla får gråta! det är OKEJ !

men idag var det en bara allmän pissdag!

INGEN BRA DAG ALLS!

värkligen inte !

o jaa.. finns inga ord kvar som kan beskriva hur det ibland kan kännas!

 

BAY!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards