shuffs

Alla inlägg den 30 september 2010

Av shuffs - 30 september 2010 22:23

jasssåååååå ;)))


imorgon är det skolfoto oh ÄNTLIGEN vet jag nu vad jag ska ha på mig :D

inte vet jag hur håret ska vara men det fixar sej nog.

tror jag ska ha en inbakad fläta i luggen sen så ska jag fixa o trixa lite med rästen ;)

hoppas det blir bra ;/ annars får jag panik o gör som alltid, skriiiiiiker   ;pp

hähä inegn vill vara i samma hus/rum som mig då ;p

bild på outifiten till skolfotot får ni FÖRSTÅSS imorgon ;)) men ni ska där emot få veta vilka fynd/ofynd malin o jag däremot inte gjorde o gjorde -.-'  :D


på H&M köpte jag en tröja randig som ni får bild på någon gång i helgen eller imorgon beror på hur mycket årk jag har ;p

sen köpte jag e kolegeblock SNYGG ;))) från gallerix :)

det var också ett fynd :) efterssom jag inte hade något o träna läxa på liksom ;p

hmm sen så köpte jag en sjal eller hur det stavas, en svart stickad på stadium för 129:- pris värd som tuuuusan ! :D

hmm sen så köpte jag helt jäkla onödiga toffsar också, bara för att vi skulle få ett presentkort på H&M på 50:- ;) men näänää det fick vi ju inte! :oo SNÅLA :D :ooo

aja iaf


outfiten idag:


- leggings-ginatricot

-munktröja-bikbok

-linne-ginatricot

-t-shirt-vingåker/danslägret i sommras ;p



nu får ni en bild som ni önskatt också


jag ;p -.-'  

saknar er flickor :(



PussssN //vilma

  

Ovido - Quiz & Flashcards