shuffs

Alla inlägg den 21 september 2010

Av shuffs - 21 september 2010 13:14

13:13 (knack knack knack) haha xdd


aja iaf vaknade typ kvart i 11 ?

inte godkänt eftersom jag måste komma in i skoltiderna bättre !

är helt seeeeeeeeg i kroppen fortfarande efterssom att jag e sjuk :(

elller ont i hallsen som flamingoooo o så så att vi får se om jag kommer iväg imorgon till skolan? :)

kanske kanske om jag inte har feber idag.

fassst endå.

jag vill endå inte gå till skolan imorgon för tänk om det blir för tidigt så jag blir sjuk sen liksom :(

det skulle ju inte derekt vara så speciellt bra !

men endå.

imorgon är det ju endå inte så mycket att göra i skolan.

typ först Tyska sen typ prest (prest = bild/musik/slöjd/hk medmera)

sen idrott sen mat sen dans sen sluta.

så det är ju endå inte så speciellt mycket.

eftersom att jag inte kommer vara med på varken dansen eller idrotten i så fall!

men jaa vi får väll se eftersom vi skulle köpa grupptröja o träna grupp imorgon liksom.. det känns ju sådäääär ju :(

vet inte hur vi ska fixa allt nu :(

annars så får dom väll köpa en tröja till mig också o a så får vi väll se men ja

hoppas iaf dethär blir bra innan torsdag!

nu får ni lite musik också :))))


hurt  Noelle

tycker hon sjunger ytterst bra för att bara vara 8! ;o ;pp


när livet sviker sofijah

för jag tycker den e både fin men sorjlig


Move your hands up clubraiders

en liten discolåt här också ;))))


shake that as for me pitbull

för jag tycker att den e lite bra xd ;)


åh när ni tar saken i egna händer after dark

haha bara för jag minns när vi va små o dansade o sjöng till denhär xd


amanda jimmy jansson

bara för att jag saknar tiden då när linn jag o elin dansade till denhära ;'(


flickan från det blå jimmy jansson

saknar när ebba o jag sjöng o dansade till denhär på melodifestivalen i 3an

+ att den e sjukt fin o är med på sune ♥



nu får ni några dansbilder :D


linnea åmål  

jag SM 2008

  

miranda hejjarnalle

  

    linnea dansar i åmål

  

   alice i åmål :)

  

    jag och dannis dansavslutning ingen aning vilket år :)

     

   dannis och jag SM 2006 Norrköping :)


  SM 2010 alla dansar "i am the one and only"

 suuuuumbaaaaaaaaa på dansavslutningen med världensbästasara ♥

 sanfransiscodansen med världensbästa tisdagsgrupp ♥

 Astrid o Linnea på bussen påväg hem från kalmar :)

våran snygga busss nummerplåt ;DDD ♥

lovisa o jag, jag älskar dej tvilling i åmål :)

Linnea o Ida,MINA små sötisar i åmål :)


och sen sist men inte minns världens bästa lärare sara ♥

TACK för allt du hjälpt oss med !

i formationen,gruppen,min singel o ALLT!

o ett STOOOOR 100000 tack för allt på tävlingarna!

när du ahr kollar o häjjat o sminkat o ALLT!

du har hjälpt mej upp till denhär nivån sara!

utan dej hade jag aldrig vart så här nära star!

jag hade aldrig haft dom prickar jag har nu!

SÅÅÅÅÅÅ tacksam för all din hjälp sara !

du vet inte hur mycket det har betyddt för mig!

jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för all hjälp

och allt du har gätt för alla oss barn!

du är en underbar människa!

jag vet att bilden är gammal men jag älskar den endå!

kramkram på världensbästaläraresarasöderlund

jag älskar dej ♥



PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards