shuffs

Alla inlägg den 29 september 2010

Av shuffs - 29 september 2010 22:20

hejsan :))



har riktig huvudvärk nu så blir bara ett snabbt inlägg...

jag har inte hunnit blogga varje dag som sakt efterssom lite gårn o massssa

läxor -.-'

tex nu måste jag träna engelskan -.-'

valde ut dom orden som gick snabbast att lära sej ;p

fan jag pallar inte lära mej dom konstigaste orden in thaaa world liksom ;))

hahhahahhaha

värkar som att både lovisa o malin stör sej riktiiiiiiiiiiiiigt mycket på att jag säger

- det där var lite "festligt"

- visstja

- det där var lite kul


o masssa mer ;oo

o alla kallar mej mormor vafan ;oo

jaa jag blir kanske en sen ;)) hahah



dagens outifit :

- jeans - kapphal

- linne - ginatricot

- munktröja - bikbok


nu ska jag gå o sova för mitt huvud döööööööööööööör snart ;'(


och mår faktiskt lite illa ;(

skickar in en liten bild på VLM ;**



hät har ni oss ;)


Vílma

Lovisa

Malin



PussssN //vilma

  

Ovido - Quiz & Flashcards