shuffs

Alla inlägg den 17 september 2010

Av shuffs - 17 september 2010 18:23

hejhej bloggläsare :)




jusst nu sitter jag o webbar med sara o skriver lite nu på bloggen :)

jag svär att michelle o jag e bäst på SO ! x'dddd

haha bara för att hon och jag satt o löste ett 6års korsord o inte listade ut det xd

haha

sen ba sen ba på ett annat korsord jag gjorde innan det ba stog:

något man kan suga med?

hahahaha xd

sen ba bananer i pjamas xd fasst a våran verision gick inte alllltid så xd hahaha

babe, jag älskar dej grymt !!


dagens outfit:


ljusblåa jeans/leggings - kapphal

randigt linne - bikbok

lila kofta - JC


ja idrotten va ju inte så rolig, skulle gå 4 varv runt en fotbollsplan sen fick vi sluta xd hahahahhahhahahhaa

sen typ så klämde jag mitt finger o michelle o jag asgarvade åt ALLT xdd haha


ska typ dra te mamma snart o sen ska jag dra te gårn,

viktoria susar hos mig idag :)


ni får lite musik :)






alltså som ni ser så är det lite blandad smak ;)

haha sista va lite kul xd


PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards