shuffs

Alla inlägg den 20 september 2010

Av shuffs - 20 september 2010 16:16

FRÅGESTUND


 

 

ALLA FÅR FRÅGA

 

 

PRECIS VAD DOM VILL

 

 

BARA ATT KOMENTERA

 

 

HUR MYCKET SOM

 

 

HELLST! :DDDD

 

 

 

 

 

 

 

 

btw: 37,9 graders feber nu så blir ingen skola imorgon o ingen dans varken idag eller imorgon

 

 

 

PussssN //vilma

 

 

Av shuffs - 20 september 2010 12:11

ussssssha bussssha :(



sjuk här hemma :(

blir en frågestund sen också :)

dagens outfit är ju inte så speciellt mycket...

men okej jag tar den


en blå/turkos stor let's move tröja :)


ligger här i sängen o äter glass som ni senare kommer få bild på ;))

vaniljglass

grädde

mint strössel (smakar som polka nästan)

mashmallows :)


vilmas vita special *

 

jag vet jag e duktig :)

 

 

 

slänger in några låtar te er också ;]]]]]

 

 

utan dina andetag kent

en sjukt fin låt

 

flying without wings westlife

en också fin låt :)

 

coola killar Ida & Jessica ;]]

bara för att jag tycker dom e lite roliga ;dd

 

jag vill inte förklara julia

tycker den e sjukt fin men endå sorjlig


gabriellas sång molly

för den e så himmla sjukt fin !


apple and orange

haha den e liiiiite rolig asså ;]]]]


nu kan ni få lite bilder också om ni vill? :ddd

            


(tryck på dom för att få dom i större format)


tycker ni jag ska skaffa ny header?

  


komentera vad ni tycker ! :dddd


hoppas ni blev nöjda med detta inlägg :D


PussssN //den sjuka vilma



Ovido - Quiz & Flashcards