shuffs

Alla inlägg den 16 september 2010

Av shuffs - 16 september 2010 21:57

hejsan...

 

 

det var ett tag sen jag skrev.

beror på att jag har haft träningar,läxor o kompisar att vara med.

alltså inte hunnit.

men helt ärligt tror jag att jag ska ta bort bloggen!

ungefär 5 kollar på en dag.

jag vill MINST ha 20 !

så jaa... det går ju inte så speciellt bra.

men dom som läser detta kan väll sprida min blogg tack? :)

för om ingen endå läser så är det ingen idee att jag spenderar tid till min blogg!

så jag vet inte,

 

dagens outfit:

 

ljusblåa jeans/leggings : kapphal

linne vitt o svart randigt : bikbok

blå munktröja/jacka : bikbok

 

o raggan blev inte av på dansen ;'(

fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

ni får lite musik på köpet av mej :D


















PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards