shuffs

Alla inlägg den 22 september 2010

Av shuffs - 22 september 2010 08:51

hejhejhejhejhej ;DDDD



idag va jag som sagt lite mera morgonpigg!

eftersom igår sov jag till ja 11 typ i idag bara halv 8!

gick ner skulle äta frukost...

fixade en macka o sen skulle jag dricka varm choklad för min halls liksom..

jaja jag vet att jag får ont i magen av mjölk men min värkte som tuuuusan!

o så här gick det när jag skulle värma mjölken i micron -.-'


1a försöket blev för varm så det kokade över i micron o blev som grädde -.-

2a försöket blev för varm bubbladeöver så jag hällde ut det också

3e försöket stog jag o kollade på mjölken i 1 minut sen fick den vara så varm som den blev då! haha -.-' xd

hände PRECIS samma sak sista -.-'


imorgon har jag kommit på attt det är ju sjuuuuuukt onödigt för mig att gå till skolan då eftersom att det bara är ute dag = friidrottsdag = kula,80 meter,höjd o längd tror jag att jag valde?

o ja jag får ju endå inte springa o vara med på idrotten nu endå eftersom jag har vart sjuk o så eller a rättare sakt är sjuk :(

det är SKIT TRÅKIGT att vara hemma varenda kväll o inte få dansa, SKIT TRÅKIGT att vara hemma varenda dag o inte träffa alla kompisar !

jag dööööööööööööööör snart!

haha det där var lite kul för nyss kollade jag feberN ,

o jag hade bara 36,4 nu xd o jag ba aja 37,4 är väll OKEJ

sen ba stog det en 6a o inte 7a :D

fasst tabletten kanske sitter i lite nu också..

ska hoppa in i dushen också !

så jag inte går o stinker sen liksom...

har ju inte riktigt haft årk till det dom här dagarna nu liksom.

ni får en liten bild på vilmasvita :)



som sakt

- vaniljglass

- grädde

- mintströssel

- mashmallows på toppen :)



disco ihopmixad låt ;)

för jag sakanr dansen ♥ :(


0

sanfransisco PH electro

för jag saknar tisdagsgruppen enormt mycket o låten e sjukt pappande ♥


i want candy   Good Charlotte

för några dansade till denhär på avslutningen o den e lite rolig ;)))


mra än så får ni inte nu!  ;DD




PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards