shuffs

Alla inlägg den 27 september 2010

Av shuffs - 27 september 2010 21:54

hejsan :)



vaknade och visste inte om jag årkade gå eller inte till skolan, men jag valde till slut att gå o prova iaf.

fick knappt sömn i mig inatt så mådde skit sista timmarna där.

får inte dansa heller förrns TIDIGAST fredag :'''ccccccccccccccc

Maria ba du får inte dansa den här vecka jag ba kollade på mamma med världens värsta mördarblick hon ba kolla inte på mej jag ba åååååååååååh :''ccccc

baaaaaaaaaaaaaaajjjjjjjs :cccccccccccc

aja får väll smygdansa lite iaf ;p

fasst VIKTIGT att jag blir frisk nu!!!!

fick ett litet sött armband av ludwig också :)

tack :DD
ajaa kollade på one stagen idag iaf.

kan dansen nu o vi dansar en lite kul dans asså xd hahaha ♥

GLAM ;DDD

gå,gå,gå,gå kläpåsej peka ;Dd hahaha ;pp

Linnea ramlade typ hela tiden xd hähä

aja


dagens outfit :

jeans ljusblå - kapphal

linne - stadium

lila munktröjja - bikbok



glam christina aguilera


blah blah blah kesha


dancing on my own robyn



grattis adam :)





PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards