shuffs

Alla inlägg den 1 september 2010

Av shuffs - 1 september 2010 15:59

shuu bree :))))




nu sitter jag här och klockan är prick 4 :)

fett cooolt egentligen (a)

sitter här vid datan. kom hem ungefär vid 10 i 3?

vi slutade halv 3 så det var vell ganska skapligt tycker jag :)

har ätit "mellis" också ;)

fan var såååå sjukt hungrig när jag kom hem så det fanns inte.

nu börjar jag bli hungrig igen.

men vafan ska äta senare så palla äta ännu mera nu xd

Sebbe har flyttat nu också ;(

så vafan nu kanske jag får hanns rum (Y)

eftersom att det är mycket större än mitt! (Y)

fasst om jag flörtar lite med mamma o säger att jag ska ha det rummet fast

ha garderoben kvar här i mitt underbara rum så blir det fan plats så

jag kan dansa också (Y) :DDD
jaa nu sitter jag här och väntar på viktoria (a)

hon är vell på väg antar jag ;)

imorgon börjar vi 9 :D

och vi slutar 2 :)

så det är vell egentligen bara possetiva saker med det ! :DD

aja iaf. nu är kusin hemma också.

fyfan vad jag har vart orolig för dej storkusin!

du har hjälp mej så mycket genom alla dessa år så

jag kan inte föreställa mig ett liv utan dej !

TACK KUSIN! <3


dagens outfit kommer senare ikväll :))))))))))))))))))


PussssN //vilma

Ovido - Quiz & Flashcards