shuffs

Alla inlägg den 31 augusti 2010

Av shuffs - 31 augusti 2010 22:00

tjollahopp ;p

 

måste bara säga JAG ÄLSKAR DEJ STORKUSIN!!!!!!!

 

bröjar med dagens outfit :

 

- vitt linne ~ gina tricot

- blå tröja ~ lindex

- lila munkjacka ~ bikbok

- aprikosfärgade byxor ~ gina tricot

 

funderar på att lägga ut en bild åt er också ;p

knät fortfaande sääämst ;'(

antagligen infalamtion eller någe skit (U)

aja iaf satt och kollade på streetjazzen o discon idag.

tror jag ska börja i streetjazzen, värkade hur som hellst kul :)))))

inte helt säker på mina kurser för terminen.

måste kolla lite vad jag ska välja ;p

valt lite iaf:

 

- tricky arme

- tävlingstäningen

- discon tisadagar

 

sen får jag ju välja 2 till kurser ;)))

bra va?! :DD

 

tror kanske jag ska testa hiphop. fast vet inte helt säkert.

eller så blir det fridans o streetjazz ;p

ingen aning :)

men nu ska jag dra o kolla lite film o så :)

måste varva ner är sååå uppe i varv så det inte e klokt!

hehe


  


där har ni en bild på min blååa tröja (a)

 

 

PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards