shuffs

Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av shuffs - 7 augusti 2010 22:26

hejhej alla söta ;))



igår drog jag te linnea vid halv 6 & ja, där var typ alla killar redan ;)

eller nästan iallafall..

jag var den först tjejen hehe

ja vad gjorde vi?

typ vid halv 7 öppnade sina paket.

vid 7 så åt vi och jag höll på att skratta ihjälv mig hähä,

min och Linnea's korv var fäääääät varma :oo

jag ba habahabahabaaaaajjjjaaaajjj hähä med munnen FULL med korv haha

o jaa sen typ så hade vi dans match hähä TJEJERNA VANN :DDD mohahahaha

fasst killarna va lite söta där när dom ba står där med mehedi o typ dansade en 20 sekunders dans + att dom la till skaka rumpa ;DD hähä

mehedi va ju liiiite roooolig där när han dansade för oss till skaka rumpa (Y)

JONIS! DU MISSADE DET BÄSTA! HAHA ;DDD

ehm, ja o sen typ körde vi vattenkrig o typ ja jag blev ju inte LITE blöt!!

haha jag kastade en hel vattenpåse över Oscar o Joel (Y)

det var faen en häääääärlig kännsla att göra det efter allt dom kastade på mig asså! (Y)

och idag så körde vi också vattenkrig.. hähä

anton o joel eller joel ba mega sprutade vatten på mig o anton ba drog sönder min påse med vatten i rakt upp i fejsett på mig samtidigt som oscar hade ut en hel påse ÖVER mitt huvud o hela mig också.. hehe BLÖÖÖÖT :o hehe

kommer en bild på hela familjen hähä

eller a oscar ba familjefoto hähä

kommmer ett fooootooo på familjen ainstajn :D hähä


  


hääh suddiiiiiiig (; Elin,Lovisa,Linnea,Heddan,Oscar,Anton,Vilma,Joel ;)) hähä


älskar er massor :''DDD


Linnea hängde med mig hem o vi typ va överallt ;D på tuna o kollade först sen cyklade vi runt massor o allt :DDD SJUKT KULKULKUL! :DDD

pallar inte skriva mera bara att jag ÄLSKAR AMANADA KARELIUSSON OTROLIGT MYCKET!



PusssN //vilma




Ovido - Quiz & Flashcards