shuffs

Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av shuffs - 26 augusti 2010 21:46

tjallalalla låååång xd hahaa vettafan hur låten går men dansade te den förra året

på tuna park iaf ;p

och på parken zoo när vi va där ;)

 

 

aja iallafall..

jag börjar äntligen säga imorron istället för imorgon som vanligt folk!

det är fan riktigt duktigt av mig! :D

och igår så var vi o bowlade 7A,B & C ;p

shiiiitttttt vad jag ägde ut alla! (Y)

eller inte men det behöver vi ju inte snacka om så värst mycket ;p

hähähähä

iallafall.

har inte hänt så speciellt mycket den här veckan iallafall!

sovmorgon imorgon!

eller sov morgon är det kanske inte måste typ gå upp halv 8?

eller 8 blir nog bra! :)

för jag pallar faktiskt INTE bli så tidig som idag!

då jag kom halv 8 till skolan och den började 08:15! ;o

vafan jag kom te bussen typ 20 över 7, visste inte när bussarna gick,

o då kom det en precis då så jag ba aja bättre än att stå ute o halv frysa.

så jag hoppade på bussen.

bussfachören var riktigt trevlig xdd hähä

han sa först hej :) till den första  sen till den andra han ba hejhej :D

sen ba te mig som såg sjuuuukt trött ut ba GODMORGON :DD haah xd

fan jag ba gomorrån -.-'

sen så träffade jag carro också o snackade lite med henne samtidigt ;)

Malin jag o Lovisa vääärsta dreamteam! (Y)

vi hjälpte "Mackan" idag i cafet! (a)

fett duuuuktigggggaaaa ! :DDD

visst ja

 

dagens outfit har jag ingen bild på idag tyvärr men skriver ;p

 

- rosa kortstrumpor xd

- aprikosfärgade halv långa byxor, (förstora så dom e nästan ner te vristen)

- gina linne vitt

- cubuslinne grått med tryck på typ "I love live in paris"

 

sen underkläder :)

 

nu skriver jag inge mera för idag bara att gårn var ytterst trevlig idag xd

träffade saknade folk där! MINA SLAGSTA UNGAR! :*

 

 

 

PusssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards