shuffs

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av shuffs - 23 augusti 2010 22:38

hejsan :)



ska snart lägga mig o kolla på film:)

imorgon går jag upp halv 7

dushar, klär på mig fixar mig och äter frulle ;p

sen så drar jag te bussen.

sen åker jag mäd bussen te skolan xd

sen i skolan vet jag inte vad vi ska göra xd

haha

slutar iaf 1 :D

efter blir det nog dra hem vänta ett bra tag o se om sandra o jag skulle va?

som inte är helt besätmt!

men iaf idag var jag mäd malin och lovisa :D

sjukt kul!

haha kollade på film o badade o massa!

 :D

blev förkyld kanske sjuk senare i veckan?

hoppas inte det!

blowlar mäd 7orna på onsdag (Y)

vem komemr förlora?!

JAG :oo :(

jag är sämst på'T!

aja nu ska jag dra från datan iaf! :)


GLÖM INTE RÖSTA! :D


PussssN //vilma


Av shuffs - 23 augusti 2010 07:16

jaaa hejsan alla vad heter det? uppevakna? nej

men vafan vad heter det?!

om man vaknar tidigt!

Morgonpigg! SÅ var det ;p

 

 

Jaa som alla vet så var jag morgonpigg idag då! :D

vaknade utav klockan/alarmet på telen gick! ;p

det var 20 över 6 ;p

eller a mamma kom in hit o lämnade sally 10 över typ sen somnade jag om lite ;)

hm..

jaa idag är det skolan och det är första gången som jag inte  tillhör slagsta längre i skolan och det är första nya skol-dagen i en helt ny jävla skola!

undra hur det blir!

blir säkert bra efetrsom man kommer gå i samma klass som

malin,lovisa & michelle...

menmen,

tror endå på ett piss år nu i skolan!

ushush!

litelitelite bättre med benet nu efter att ha tagit på salva förrgår och igår kväll!

lördags tog jag massa på för jag vill ha bort skiten o igår lagom ;p

hehe i lördags var det typ trippelt så mycket mot igår ;p haha

aja iaf ska inte bara snacka negativa saker nu asså!

för det låter inte bra det! då blir ju alla andra ochså negativa ! :)

så NEJ det ska jag sluta mäd! ;p

idag efter skolan eller a skolan o skolan vi slutar 15 över 9 så ;p

a så då drar jag o tvilling hem te henne!

blir grymt!  :DDD

aja nu måste jag gå o fixa till mig lite i håret eftersom jag blåste det tårrt och då blir det helt flygit så baaaaaay ;p

 

GLÖM INTE RÖSTA ---->

 

 

PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards