shuffs

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av shuffs - 21 augusti 2010 20:55

shuu breee vad händer jao? ;p

 

Vad tycker ni om min nya design?

blev inte derekt nöjd men jag ska försöka ändra såfort jag har någon bra bild.

jag skriver ett KORT BARA FÖR SANDRAS skull så hon har något att läsa!
lägret var suuuuuper!

gjorde illa mig bara men men...

kommer kanske inte kunna vara med på idrotten i skolan o kanske inte dansa på typ 2 veckor.

är jättesvullen säger mamma o så har jag skit ont så jag haltar ;(

min granne är typ sjuk sak eller hennes barn är det så hon vet ganska mycket om sånt och hon sa att det kunde vara inflamation i muskelfästet o då gäller det bara vila vila vila vila... :(

känns inte helt okej faktiskt!

träffade jonis idag också :D

typ assssaaaaalängeeeeseeeeen man träffade han! ;DDDDDD

nu ligger jag här i sängen med godis och lyssnar på musik o så :)

ny favoritlåt :)

alla som vill höra den får skriva te mig på msn (a)

men nu ska jag faktiskt inte blogga så mycket mera eftersom knappt någon läser och knappt någon komenterar!

såå jaa hejdå för ett tag!! ;/

 

 

 

PussssN //vilma

Ovido - Quiz & Flashcards