shuffs

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av shuffs - 9 augusti 2010 22:25

tjaba baba ;D (a)



typ vaknade fan 12 idag ;o

tilda jag och viktoria sov..

typ åt frukost vid 10 över 12 sen kvart över ringde mamma o sa att jag skulle hem o äta lunch xd hahhahahaha

sen var jag tillbaka till viktoria vid halv 1 typ?

sen skulle tilda klippa sig så hon skulle hem o då drog viktoria o jag till tuna o träffade alice,moa & towe där :))

vi gick runt där o kollade masssor :DD
skit vad jag har sakant min sötsak moa asså! :ooooooooooooooooo

det kan alla anteckna?! :DDDD :ooo

sen så skulle dom dra hem vid typ kvart i 4, o viktoria o jag kom inte hem förrns 20 över 5 för det spöööö regnaaaadeee ;o

kan man ju säga..

och åskade som fan så vi kunde inte cykla hem så morfar hämtade oss vid 5.. omg gick på tuna typ 3 timmar o 40 minuter om inte snarare nästan 4 timmar ;oo

slut i fötterna :oo

sen typ kom hem, åt sen kom viktoria ..

vi satt vid datan sen drog te henne o tränade (Y)

sen typ dra hem te mig och nu sitter vi här o bloggar o typ kollar lite på datan (:

kanske kolla film senare?

vad vet vi liksom? hähä

finns på mobben :DD



PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards