shuffs

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av shuffs - 15 augusti 2010 10:51

 

 

    Både hiss & diss

 

 

 

Hiss: träffade mikaela igår + att imorgon är det

 

läger :)))))

 

 

 

Diss: snart är det slut på sommar'N & att jag

 

 vet inte vad jag ska har på mig idag ;( 

 

 

 

men nu ska jag traska vidare ->

 

 

PussssN //vilma 

 

Av shuffs - 15 augusti 2010 09:54

hejsan mamma o pappa ha det så kul på resturangen, oh vad äter ni föresten?!

hahahaha xd grymt kul pojk asså xd hahahahahahaha

 

 

jahapp nu är man vaken..

vkande vid 9 o låg o blunda te halv 10 nu sitter/ligger jag framför datan &

kliar på alla mina myggbett som  kliiiiiiiiiiiiiaaaaaarrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!

igår var jag på å festen (Y)

avslutandet på å festen 210 blev extreme (Y)

fan den vred sig alltid så vi kom längst upp o typ upponer! ;o hähäh fasst riktigt

skojjsigt! (Y)

men jag funderar på att ta bort bloggen eftersom att man aldrig får komentarer eller knappt någon kollar så.. ja vad tycker alla?

igår träffade jag MIKAELA

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

träffade henne i både fredags o igår (lördags)

kan inte bli så speciellt mycket bättre alltså!

du anar inte mikaa vad jag har saknat dig!!!!!

det finns inga ord för vad du betyder storaystser!

varje gång jag ser dig är det som allting stanar till!

största men bästa kramarna av dig ♥


jag älskar dig mikaela oscarsson!

jag lämnar dig aldrig!

och jag hoppas du håller kvar hos mig!

för ingen kan någonsin ta din platts i mitt liv!

jag skulle inte stå här på mina ben idag om du inte hade vart så snäll mikaa!

om du inte alltid funnits där hade jag inte klarat detta!

mitt liv har vart sämst!

men nu börjar jag få upp hoppet.. men bara ett enda år till...

sen är sommar'N igång igen o ni slutar 9an.

ni byter skola o vi glider isär..

det skulle vara det värsta som kunde hända!

att vi gled långsamt isär.

det värsta  det allra väsrsta!

för dig står jag kvar vid, du har stått kvar vid mig.

och det kommer jag alltid göra för dig mikaa!

du är det bästa i mitt liv!

utan dig vore jag bara en av miljonen!


mikaela ♥ vilma

för~all~tid

 

efter döden enda in i nästa liv -v-




PusssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards