shuffs

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av shuffs - 22 augusti 2010 22:38

hejhejhejhej ;*

 

 

 

slänger in ett snabbt inlägg om dagen:

 

först vakna sen fixa mig.

sen så kom vikroia.

mamma jag o hon drog te apoteket/kungs droghandlaren eller vad dom nu döpt det till ;sss

skulle kolla efter inflamations salva te benet.

fanns bara för 16 + :ss

så får kö med ipren ;(

aja iallafall sen kom hem åt drog te viktoria hon åt drog te emma o gjorde massssssa skojj! :DDDD

sakant dej massor! ♥

sen kom hem o pallar inte skriva om kvällen mera än att jag o viktoia vill INGEN höra sjunga singstar (a) haha xd

imorgon blir det skola 08:15 - 09:15 ;)

haha

sen efter blir det dra hem te lovisa'tvilling.

kanske ska bada ;pp

aja iaf pallar inte skriva mera nu!

 

 

 

PussssN //vilma


Av shuffs - 22 augusti 2010 12:54

tjobreeeeeeeeeeeeeeee ;D

 

 

 

ska snart dra hem till viktoria eller a ska bara skriva här :)

ett litet onödligt inlägg men men! :D

min favvolåt är fan en dråg för mig :DDD hähähähä

bara så alla vet så är det skit skola imorogn och att jag ska vara med tvilling efter :DD

dom jag känner i klassen är

 

- tvilling'lovisa

- grilladbläckfisk'malin

- lite michelle ;p

- adam

- oskar

- lite jesper ;p

 

haha våran lärare typ fett läskig! ;o

 

 

 

 

PussssN //vilma


Ovido - Quiz & Flashcards