shuffs

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av shuffs - 1 februari 2011 22:08



rubriken säger allt, bästavän :* ♥  

Av shuffs - 1 februari 2011 21:52

tyskan gick väll bra..

men gud!

kollade på jontes blogg nu..

å jag bajtar ena av hans inlägg ;p hehe


http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/sparlost


lägger in längen också ifall klippet skulle bli skit så kollar ni bara på länken :D

asså gud! man kan inget annat än att störtböla hela filmen ut !

jag gråter änn!!!

 

1 mord har skätt i fröslunda i går natt typ?

o en kille som va typ 26 år mördade sin 51 årige mamma..

han hotade polisen med kniv o polisen bad honom att lägga ner dom..

han vägrade o polisen sköt honom.

han fördes till sjukhuset och han var död då.

å mamman hittade dom typ i trappuppgången! :o

LÄSKIGT!

+ att när mamma jag å malin drog te stan idag så hade en bil VÅLTAT i rondellen!

alltså där vi motorvägen ni vet? ;p hehe

så typ 2 brandbilar,1 polisbil och 2 ambulanser!

riktigt läskigt!

mycket som händer just nu också!
hoppas att INGEN skadade sig!

 

och nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade kort :DDD

älskar't :DDDD

hihi ;$

o jag har anmält mig till rävlingen i vallentuna och hellsingborg.

hoppas det inte va någe mera just nu jag behövde anmäla mig till! ;o

jaja..

å, ja imorgon är jag med bästavän som jag sa :D

o typ har sträkt mig i jumsken om jag inte skrev det förut -.-' hehe ..

skitont fortfarande!

o vitlöksbröd är min dråg :DDDDDDDDDD
jajajaja..

visstja!

lånade en ny bok i dag på bibblan i skolan..

verkade faktiskt ganska bra o just i en liknande av min situvation i

livet nu å så! verkade awesome! :D

gör en ressension sen när jag läst ut den till er bloggläsare! :d

malin ville låna den derekt efter mej redan när hon läste på baksidan som jag gjorde för att bara bli inspererad liksom!

såååå härligt att hitta en bok jag gillar ! :D

såhär ser framsidan ut ! :D



den heter :


Alice, - med huvudet fullt av kärlek   


verkar super ! :DDD hiss t det alltså! :DD

lägger ut en  super danslåt också!

eller min favvoritlåt också! :DD



dangerous, min absolut favoritlåt :D



en härlig danslåt på det också :D


(kan inte bli bättre)

nästan ;DDD


tjao nu drar jag!



kram kram



Av shuffs - 1 februari 2011 19:45

jaja.. idag ska jag göra om bloggen!

vet inte vilket sätt, vilka färger eller något sånt!

men det får bli en spännande överrsakning för alla :D

men FÖRST! läääääxa kom jag på nu -.-' USH!

varför måste man ha så elaka lärare som ger en läxa? :( tusan också!

o nu har jag sträckt mig i yumsken åxå! det känns ju såhääääääär härligt!

NOT -.-'

o imorgon åker vi skidor eller skriller på idrotten å + att vi dansar hiphop..

om det inte blir bättre under natten är jag inte med på något av det !

skitont verkligen!

kan knappt gå :c

även om jag bara ligger ner nu vid datan o korsar benen så gör det as ont!

bara att spänna muskeln liksom :(

INTE SKÖNT!

men nu måste jag kila o gör ett inlägg efter tyskan :) haha

tjollahoppsanhejasan så länge :D

imorong är jag med bästavän ♥

 

 

kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards