shuffs

Alla inlägg den 8 februari 2011

Av shuffs - 8 februari 2011 22:35

sov gott alla :*


  


hihi pjamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas :$

 

 

Av shuffs - 8 februari 2011 22:26

jag är fääääätt häpy :D hihi ;$

fast endå inte! :(

slutar 10 i 12 imorgon :D JAAAA :D
fett glad! ;p hihi

fast det som inte är bra är att det är DANSEN vi missar! :(((
ska till dansen endå sen efter skolan så det funkar ju :DD
där får jag gosa med lilla freja och bara mysa i mitt 2a hem liksom :D

ingen läxa!! :DD

eller tyska till imorgon bitti då.. men den kan jag.. typ? tror jag ;p

hehe

skit samma.. :)

ska snart sova också!

var så sjukt jäkla trött idag så måste sova!!

hehe..

fast vi slutar ju så tidigt så :D hihi ;p

men det mera som INTE är bra är att EMILIA ist krank (är sjuk)

haha..

o fyfan!

det är inte kul alltså! :((((

känns så tomt på morgonen att bara gå till C och säga hej till sosso,natta o ida!

JÄTTE TOMT verkligen! :((

komentera mera vad ni tycker att jag ska skriva om eller så! :)

hihi

men nu måste jag gå :/

slänger in en chyst bild på mej &så :)

haha


 en söt bild på mj och min enormt söta lillebror :*


  

en liten bild på mej :) 



saknar dej bästavän emilia!

glöm mig  inte ! ♥


kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards