shuffs

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av shuffs - 23 februari 2011 23:01

 

 

       godnatt mina små söta barn :D

Av shuffs - 23 februari 2011 21:38

nu ska jag fixa en omröstning.

dom hmm 4 som får mest röster väljer jag att skriva om :)

av 10 förslagen dårå :)

ni får rösta på 5 stycken !

så utser jag på vi säger söndag vikka 4 som jag ska skriva och berätta mera om :)

vad säger ni om det? ;)

så kasnke jag lägger ut lite bilder på det också ? :D

tycker jag låter ytterst trevligt :D hihi

 

imorgon är det träning, och kommer bli awesome :D

hade iPower grupp träning idag :) haha

SJUKT KUL! :D

bara att mikaela inte va där, så jag fick göara allt typ själv :/

ganska svårt eftersom att det va massa parsaker o sånt? :/ hah

skit samma!

fick se soffes dräkt idag också som hon ska tävla i på lördag :D

SKITAWESOME PÅ HENNE :o

JAG FICK SE DEN NÄNÄNÄNÄNÄÄÄÄ ;))) haha skoja :))

skitsnygg iallfall :D

åker på lördag till helsingborg! :D

8 timmar typ.. HM?! + att vi antagligen lär stanna o äta sen på vägen?

haha xd

snacka om kul ! :D xd

massssooor med musik, film o allt i bussen! kommer bli AWESOME :D

så sover vi kvar där också! :)

kommer bli asgrymt ! :D

guuuud vad jag är taggad att få den sista pricken till star ! :D

jaja, nu ska jag inte bara snacka dans, eftersom att ingen kommer fatta?

haha :))))

dagen har vart grym! :)

 

pussssssss :D



Ovido - Quiz & Flashcards