shuffs

Direktlänk till inlägg 1 februari 2011

puss å kram ;)

Av shuffs - 1 februari 2011 21:52

tyskan gick väll bra..

men gud!

kollade på jontes blogg nu..

å jag bajtar ena av hans inlägg ;p hehe


http://www.tv4play.se/hem_och_fritid/sparlost


lägger in längen också ifall klippet skulle bli skit så kollar ni bara på länken :D

asså gud! man kan inget annat än att störtböla hela filmen ut !

jag gråter änn!!!

 

1 mord har skätt i fröslunda i går natt typ?

o en kille som va typ 26 år mördade sin 51 årige mamma..

han hotade polisen med kniv o polisen bad honom att lägga ner dom..

han vägrade o polisen sköt honom.

han fördes till sjukhuset och han var död då.

å mamman hittade dom typ i trappuppgången! :o

LÄSKIGT!

+ att när mamma jag å malin drog te stan idag så hade en bil VÅLTAT i rondellen!

alltså där vi motorvägen ni vet? ;p hehe

så typ 2 brandbilar,1 polisbil och 2 ambulanser!

riktigt läskigt!

mycket som händer just nu också!
hoppas att INGEN skadade sig!

 

och nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade kort :DDD

älskar't :DDDD

hihi ;$

o jag har anmält mig till rävlingen i vallentuna och hellsingborg.

hoppas det inte va någe mera just nu jag behövde anmäla mig till! ;o

jaja..

å, ja imorgon är jag med bästavän som jag sa :D

o typ har sträkt mig i jumsken om jag inte skrev det förut -.-' hehe ..

skitont fortfarande!

o vitlöksbröd är min dråg :DDDDDDDDDD
jajajaja..

visstja!

lånade en ny bok i dag på bibblan i skolan..

verkade faktiskt ganska bra o just i en liknande av min situvation i

livet nu å så! verkade awesome! :D

gör en ressension sen när jag läst ut den till er bloggläsare! :d

malin ville låna den derekt efter mej redan när hon läste på baksidan som jag gjorde för att bara bli inspererad liksom!

såååå härligt att hitta en bok jag gillar ! :D

såhär ser framsidan ut ! :D



den heter :


Alice, - med huvudet fullt av kärlek   


verkar super ! :DDD hiss t det alltså! :DD

lägger ut en  super danslåt också!

eller min favvoritlåt också! :DD



dangerous, min absolut favoritlåt :D



en härlig danslåt på det också :D


(kan inte bli bättre)

nästan ;DDD


tjao nu drar jag!



kram kram



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards