shuffs

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av shuffs - 3 februari 2011 22:49

natti på er :*

Av shuffs - 3 februari 2011 22:39

fyfan vad ont jag har !

riktigt ont!

jumsken.. kan inte dansa!

å det är det värsta !

det är ju typ som att vara sjuk!
o carola är världensbästaste "lossasmamma" som jag kallar henne för!

vilma då, har du en kukkelikuuuu ;) haha

o ja, ingen förstår våran humor ;')

o dannis!

jag följer med till Falun nästa helg troligen! :D

i am väry HÄPY :DDDD

emilia, har saknat henne hela jäkla dan!

hela dagen har vart skit !

dansen va kul!

fast inte jätte :'c

kunde ju inte dansa!

men det som va lite läskigt va att Sofie (dansläraren) hade precis samma som jag!!

oh shitt!

lite kul fasst endå inte, ja asså det är ju inte kul att ha ont men kul a ni fattar :)

emilia som sagt va ju sjuk!

så dagen har vart skit!

förutom carola o vivvi o frejjis o maria o linnea o a dom dära som förgyller min dag på dansen!
ska nog va "barnvakt" på tävlingen åt freja! :D

världens goaste unge! :D
om hon bara lärde sig prata :DD hhihi ;)

sååå söt!
utvecklingssamtal på måndag!

RIKTIGT SKÖNT!

har ju endel att snacka om .. hehe

alltså inte så som ni tror utan lite olika ! :/

både bra o dåliga saker ! :/ :(

jaja.. sovmorgon imorgon till hm.. 20 i 10 :D

AJ ÄM VÄRY HAPY :D

hihi ;$

nu ska jag gå!

min jumske gör ONT ! :'c

å det värsta är inte smärtan i jumsken..

utan smärtan som kommer när jag inte får dansa :'(

 

kram kram


Ovido - Quiz & Flashcards