shuffs

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av shuffs - 22 februari 2011 22:02

ja, jag ska bara skriva av mig lite nu asså..

har legat vid datan o kollat film, precis HELA dagen asså!

hehe..

ush vad tiden går snabbt !
tiden går fortafre när man har kul men ett gott skratt förlänger livet.?

hmm..?

jaja.. har knappt haft det kul en enda sekund idag förutom nu ikväll aså!

traskade iväg till gårn !
kände att det behövdes efter så långt tid jag va borta!

har inte vart där på typ en vecka.

inte träffade mina favoritungar! slagstabarnen alltså!

saknar att gå på slagsta ! :c

det gör jag faktiskt!

visst, jag trivs på göksten men slagsta va en sån liten skola.

så man behövde inte va rädd för någon, alla kände alla liksom.

saknar det lite att vara mindre !
gillar verkligen inte större skolor !
slagsta är alldeless för perfekt!

klagade på maten, men nu när man börjar på högstadiet o störreskola,

märker man vilken bra mat vi hade på slagsta !
värsta lyxen! HELT ÄRLIGT!

jävla ungar att gå o älda ner halva jävla slagsta !
o halva mitt liv!

alla minnen som jag, och alla andra elever hade där !
alla försvann!

visst, man minns dom, men man kommer aldrig att få tillbaka den känslan.

för att nu finns det bara gamla foton kvar på paviljongen..

blivit rädd för eld sen dess..

hatar att tända ljus, hatar när folk "leker" eller håller på med elden.

bara att ha en tänder bredvid mej, nej.

känslan är OBEHAGLIG!

USH !!!

jag har insett hur farligt det är, o vad som kan hända..

fifan..

livet förändrades där.. visst, nya vänner fick man väll tackvaredet..

men det hade vart bättre att va på slagsta det sista året!

INGET blev som planerat :(

förlåt om jag e deppig som fan nu! men ni fattar inte känslan !

slagstaskolan är världensbästaskola!

mina barn ska gå på samma dagis som jag gick på, världensbästa fröknar där!

o dom ska gå på slagstaskolan!

världensbästa!!!

nä nu ska vi övergå till positivt !

 

har inte mått så jättedåligt idag, vart trött..

menmen.. vaknade 20 över 11.. SKÖNT!!!

RIKTIGT SKÖNT!

och sen bara kollat på film o data.

mina ögon lär bli 4 kantiga ;)) haha xd

jaja, skitsamma :) ingen har ju dött av det iallafall. eller? ;)

hahaha

gruppträning imorgon.. lär ta det liite isy :)

på fredag åker vi till helsingborg :DDDDDDDDDDD
GAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!

SÅ PEPPAD! :DDDDDDDDDDDDDD

men nu ska jag bara slänga in en bild o en låt, sen drar jag för idag :))


  iPower :D

mina flätor :DD TACK SARA :D världens sniggaste :D

 det är jag som är nere i spagat som det då ska kallas xd haha snigg

     


och världens finaste sminkning utan världens bästa sara :D


TACK IGEN SARA ! :'DD ♥

 

 

 

förälskad i låten ;p :D

 

pussiiiiiiii :*

Ovido - Quiz & Flashcards