shuffs

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av shuffs - 10 februari 2011 21:33

måste börja med att denna låt är grymmmmm! :)



kunde dansen efter lördagskvällen xd haha

jaja, skit samma..

 

idag har vart en skit dag!

och ikväll måste jag sova TIDIGT!

visst, jag har sovmorgon till typ halv 9.. men, på lördag ska jag upp halv6!

maria hämtar mig 6!

så.... jaadu! :oo

jag lär dööööööööööööööööö ;p hehe

ska gosa med rara freja :DDDDDDDDD

hihi :DD

för tävlingen på lördag är bara för silver.. alltså inte den nivån jag är i i dans.

tror jag ska ta en liten redovisning på hur det där går till xd

så det blir klart för alla xd haha

jaja.. tränade ikväll. 2 timmar :)

supernajjsigt! :D

ganska trött som sagt :/

IMORGON KOMMER EMILIA TILL SKOLAN! :D

så då lär jag ju få gå!

typ så.

 

dagens:

outfit: jeans från gina,svart linne från cubus och en lilamunktröja fårn stadium

humör: deppig, men lite glad

bra: att det va träning idag o sovmorgon imorgon!!! (Y)

dåligt: att natten o morgonen vart så dåligt så alltså hela dagen..

favvoritämne i skolan (motivation): det vart nog halvklasserna som vi slog ihop idag för att våran so lärare hade nationella prov med 9orna ;)

så vi fick 30 minuters rast istället för 5 :D

 

slänger in en bild från fårÖ i sommras på lägret! :D hihi

största kärleken till bilden!


 


på fårö med laget å pyrramid :D    

tälet bakom oss skulle alla vi sova i + typ 5 till!!!

UTAN GÅLV SÅ VI LÅG TYP PÅ BARA GRÄSET!!!!!!!!!!!
ALDRIG MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

haha


kram kram på er


   

Ovido - Quiz & Flashcards