shuffs

Direktlänk till inlägg 25 februari 2011

ruttnar boooooort :c

Av shuffs - 25 februari 2011 10:52

mamma kommer inte och hämtar mig förr'ns om TVÅ TIMMAR!

jag kommer RUTTNA BOOOOOOORT! :o :(

fifäääään säger jag bara !
jag är så peppad, sååå taggad, såååå glad o ja.

allt man ska vara! o lite nervös ;p

men det hör ju till också ;)

jag tror att jag har packat nästan allt nu? :)

hoppas på det iallafall!! ;)

dräck o skor är väll nästan det viktigaste typ, det andra gör ju om jag missar fast inte lika mycket ;p haha

mår illa, menmen.. hoppas bara att det är nervositet !

men det tror jag !

o sen så vet jag ju inte korrekt hur det blir där borta heller.

så då brukar det ju bli lite så :/ tyvärr..

ja, jag skulle ta sovmorgon till NU!!

alltså till 11 ungefär. o ja det va ju SÅÅÅÅ MYCKET lättare sagt än gjort!

vaknat typ 10 gånger inatt !

vaknade vid 5 o va vaken säkert en timma innan jag somnade om :/

inte bra asså! :/

o sen vaknade jag vid 8 typ? o sen kunde jag inte somna om efter det så jag låg bara och drog mej.

och jag hade verkligen världenskonstigastedröm!!! hahaha xd

jag hade ett par jättehala strumpor på mig, och dom fick jag absolut INTE ta av mig, fråga inte varför men så va det. sen skulle man gå i en trappa för att komma till våratt omklädningsrum ( det va på en tävling)

och då va mina strumpor så hala så jag skulle glidit o ramlat igenom trappan om ni fattar? hahah xd och Carola bara stod där och ASGARVADE ! xd

(typiskt henne) xd hahaaha och jag blev svettigare o svttigare för att hinna ut o dansa i min rond liksom.  jag sprang till hissen men då va man tvungen att ha "nyckel" för det va typ ett hotel, då kom det en som jobbade där o typ skulle åka då slank jag mej in. men han åkte till våning typ 35. (helt seriöst)

och jag skulle till våning 2!! så jag va tvungen att ta TRAPPAN  för att komma där ifrån typ fick springa typ 33 trappor !

tänk er ! :o

sen kom jag äntligen till omklädningsrummet o SPRANG till lagledarordet.

o då frågade carola hur jag fick tag i dom.

o jag berättade hela historian, o hon stog där o grät av skratt xd haha

o jag va heeeeeelt slut.

och så körde hon sin jäkla tupp sak xd hahahhahaha

asså carola. jag älskar dej xdddd hahahahahha

USH! en hemsk marddröm asså! :( 

nu ska jag dra ;))

ja, jag lär ju lägga in några 10000 till inlägg för att ha något att göra xd hahah

 

 

pussssssss

 


 
 
Ingen bild

Linnea

25 februari 2011 11:30

haha vilken rolig mardrömXD
inte för jag fatta direkt men jag tror jag fattar:P<3:*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards