shuffs

Alla inlägg under oktober 2010

Av shuffs - 14 oktober 2010 22:07

asså tävlingen menade jag ju med att man skulle komentera på dom inlägg man läser o sen skriva lite kort o så om vad ni tycker om min blogg eller någe..

det var massa som nördade med komentarer på det inlägget då jag skrev om inlägget. men oavsätt om ni komenterar 100000 gånger på ett inlägg så räknas det endå bara som EN komentar...

imorgon börjar vi 8 det betyder sova tidigt,gå upp tidigt, åka buss tidigt, dusha tidigt o allt tidigt -.-' USH!!!!!!!!

aja iallafall.. ska kila vidare straxt..

 

dagens outfit

 

jeansleggings ljusblåa kapphal

linne vit gina

grått linne cubus

kofta venne ;p

 

louise är ju sjuk nu o så så venne hur det blir på lördag, någon annan som kanske kan sova då o som kan tänka sej gå up hyffsatt på söndagen?

för mamma kanske inte är hemma o då är jag ju hemma själv :/

o det är ju inte jättekul en lördagkväll liksom :/

aja iallafall så ska jag kila vidare nu! :]

 

och + att det är någon som har bajtat en bild på mej o elin te SIN header på sin blogg o vi känner henne inte o hon säger att det är en bild på henne o hennes kompis! :oo

SKUMM TYP! ;ooo

 

http://linneawilen.bloggplatsen.se/

 

där är hennes blogg o den svartvita bilden är på MEJ OCH ELIN! RIGHT?! :ooo

 

  

där har ni bilden. o vem ser INTE att det är bild på MEJ OCH ELIN?! :ooo

 

 

Tjaoooo



Av shuffs - 13 oktober 2010 22:17

sitter här vid datan o kollar på youtube o lyssnar på musik :D

idag började vi 9 och slutade 20 i 1 idag :)))

RIKTIGT SKÖN DAG! :o :DDD

jag hoppas med all min vilja att gruppen blir bra nu,

alla nära vet ju att jag har det jobbigt o så o sen nu med gruppen känns det riktigt svajjigt.. kommer typ få göra om mera än halva dansen.. :((((((

och jag är ju sån att om en sak är jättejobbig blir allt jobbigt.. känns inge bra just nu alltså..


köpte nya skor idag :) mamma sprayade dom medans jag av på gårn så dom ska hålla bättre också :D köpte halvkorta uggs :) jag vet inte om mina ben är korta men det såg inte bra ut med långa på mej -.-' som jag egetligen ville ha :/

men men  o dom kommer bli dööööö stora te mej sen också.. för att det fanns bara 37 i sånna korta fast jag behövde 36 -.-' o 37orna va jätte stora! -.-' :(

kan jag inte bara få störrrrrre fötter? :oooo aja imorgon skulle jag kanske va med michelle får se hur vi gör :] sen så har jag anmält mej till heron city nu så det blir chill  :DDD kommer antagligen kolla på bio där o gå med sandra om hon nu skulle dit som jag hoppas på! ska äta lite där o gå o kolla :ddddddddd

jaa jag vet inte vad jag mera ska skriva.


dagens outfit

- linne blå gina

- leggings svart cubus

- linne vit gina

- tröja blå bikbok

- armband turkiet av daniella/ett från kreta rosa o sen ett pärlarmband från barndommen xd ;))) ahha


aja nu vet jag inte vad jag ska säga mera.. jooo att jag har NACKSPÄRR I AXELN SÅ JAG INTE KAN RÖRA DEN KNAPPT :((((((((((((((((((((((

gör sjuuuuukt ont!

jag tycker alla danslärare på dansskolan är underbara !

Sara Söderlund = SS = SUPERSTAR = BÄST :DDD

var bara tvungen (a)

och bara för att det är sara som ahr sminkat men bilden är suddig

världenssnällstasteobästaste :'dd ♥

  


Tjaoooo



Av shuffs - 11 oktober 2010 21:43


ja ja.. nu har man kommit hem från träningen o ätit en liten mackimacki ;))

dansen va GRYMT kul! uppvärmningen gjorde vi släljva så vi gick egenom alla 1000 danser vi har xd haha sen daaaaaaaaaansii dansssi :DDD

gjorde lite granna nytt.. slutet gjorde vi själva xd fast tror vi ändrar det sen :(   haha a sen typ så fick vi reda på att den 30 oktober SKA FÅ DANSA BAKOM MIN BARNDOMSIDOL MOJJE :oooo SÅÅÅ GRYMT BALLT HÄFTIGT!:ooo :'d

haha tänk att han engång i tiden va min idol :p :*


Gruppen är Lovisa,Linnea,Jag & Julia :DDD



haha sofie ba: vi har fått en uppvisning vi ba vart vart hon ba vi ska dansa bakom mojje ! :dd ;oo

linnea o lovisa ba: ooooh vad häftigt!

jag ba: va? ska vi dansa bakom en korvmojj :( ? haha

dom ba nej asså bakom artisten mojje jag ba oooh! fett ballt ! ;oo haha

riktigt kul faktiskt! även fast låten blir sådär lite töntig men endå !;)))

jag har en popcorn frisyr från kammen jag flyr alla tanter tar i mitt hår o jag har blivit deras idol eller vad tusan han nu sjunger xd hhahahahhahhaa

lite rolig xd ;pp

Theres va friskare nu o kollade en stund på dansen också! :)))

känns skönt att veta att hon är bättre eftersom hon har vart sjuk :/

o stoooooriskusinis hämtade mig idag också :DDDDDDDDDDDDDDD

känner mej trygg med honom o att han också är på benen helt nu o så!


dansen betyder allt!

och jag älskar er alla mina häääärligaaa danskompisar ! :**


haha daniella o jag va lite flum också xd (a)

hon ba:

- jag lägger det här i baksätet som är fram

- jag ba hahahhahahaha  _x''ddddd

- hon ba te vivvi hörde du vad jag sa? x''ddd

- jag asg x''dddd

- vivvi ba hahahhaha hörru ta bil nyckeln nu o kom jag vill hem -.-'

- hon ba men hemma nyckeln ligger i baksätet som sitter fram xd ahhaha


sååå sjukt skön humor vi har asså! :**

men nu ska jag kila vidare :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]




Tjaooooo




Av shuffs - 11 oktober 2010 16:38

Mitt rum :]

som ida o sandra iallafall kommer njuta av eftersom ingen annan orkade komentera -.-'

men det är ju tur att ni båda har laptop eftersom att videon blev felhåll -.-'

men skit samma asså jag orkar faktiskt inte bry mej o göra om hela bara för det men jag kan ju tänka på'T te nästa gång :]]]

aa jag evt inte vad jag mera ska säga.

 jo att ni behöver ju inte tänka på min röst, låter helt drågad där hehe.

kanske va för jag nyss åt macka o så. mjaa venne men skit samma :)

blir nog ett inlägg om några minuter också om dagen :DD








tjaoooo

Av shuffs - 10 oktober 2010 22:14

äntligen ändrat rubrik för engång ;)))) haha

10/10 2010

najs som tuuusan :)))

Men vi börjar med ordet tävling som betyder att den som kollar fläst gånger o komenterar det o inlägget vinner (a)


1a pris header 1 länkning o bestämma vad för tema jag ska ha på bloggen under en vecka ;)

2a 1 länkning o bestämma ett videoinlägg (vad det ska handla om) 

3e pris 1 länkning o välja ut 3 olika punkters bilder jag ska lägga ut :) alltså att jag ska lägga ut 3 olika bilder för tre punkter tillexempel från kreta kompis dans danstävlingar o så :) eller a hur många jag ska lägga ut också :) fast MAX 5 om varje punkt ;ppp




dagen blev daaaaaaaaaaaaaaaaaaans :DDDDDDDDDD

NAJSIGT SOM FLAMINGO !!!

hade saris idag på tävlingsträingen också :DDD

har saknat att ha dej som tränare på allt ! ;///////

aja iallafall... sara vet redan att jag älskar henne o att hon är bäst så finns inget mera att säga om det.

men nu måste jag nog gå o lägga mej innan min järna döööör av värk ;///

men kände mej tvingad till att skriva lite till er bloggläsare ;* ;dddd

Oliver o jag höll på att DÖ av skratt idag på dansen också (a) sjukt söt unge det där asså! ;o  ;DD :*

sitter o chattar med mikaa världensbästastorasyster i hela universums stad! :o :'ddd o jag älskar henne mest :''ddd för hon finns alltid där o stöttar o hjälper mej i alla lägen o ger mej min energi till allt ! ;** PUSSSS ÄLSKAR DEJ MESTASTE !!

men Nu måste jag kila vidare :)







Tjaoooo






Av shuffs - 9 oktober 2010 23:33

hejsan svejsan hela trötta sverige.


idag hare vart en riktigt seeeeeeeeeeeg dag! ;/ haha

imorse vaknade jag vid halv 8 låg kvar till typ hmm halv 9 och sen fixade mej segt som tuuuuusan. hade inte på mej kläder förrns typ klockan 1-2 något sånt? haha


outfiten:

linne gina

thshirt cubus

tights cubus


ny dushad o klar nu o ska bara göra en fläta sen ska elin o jag kolla på film :)

MYYYYYSIGT! :ddddd

imorgon blir det träning.

venne om det kommer gå så bra. är inte helt på topp ;/// USHUSH!

mamma och jag va o handlade på underbara hem idag också.

jag köpte eller a mamma betalade så jag fick tre halft runda ljus sen en ljuslykta o sen typ doft sak o sen värmeljus som luktar vattenmellon (a)

fick välja själv :)

jag kan väll för engångs skull slänga in en video från hur mitt rum just nu ser ut o sen lite sånt :]

fast det blir nog imorgon :))))))

Nu måste jag kila vidare o kolla på film


  

en riktigt gamal på bror min o mej :)))))



PussssN //vilma

Av shuffs - 8 oktober 2010 23:00

lårsning korsning vilma på tråden ;)) haha



aja iaf dagens outfit:


leggings-cubus

linne-ginatricot

tshirt-cubus?


aja jag orkar inte kolla på tröjan ;pp

just nu så chattar jag med calle på msn :D

men ska straxt dra. ska faktiskt vara lite ball idag och sticka ett par varv idag också. eftersom att den MÅSTE  vara klar till hmm 4-5 december. inte långt kvar egentligen. så gäller att skinda på lite nu :)

för alla som inte fattat det änn ska jag sticka en hallsduk till en "viss" prson ;)

är riktigt trött fast kommer inte kunna sova nu liksom.

imorgon blir det att fixa masssssor i rummmmmet o kanske marknad om det blir tid över efterssom att mamma vill kunna känna lite färdighet med allt nu.

aja nu ska jag kilavidare :)


tjaooo :))



PussssN //vilma




Av shuffs - 7 oktober 2010 21:19

ganska klart iallafall :))


eller jaa det beror ju på hur man ser på saken. men sängen o så står på rätta plats iallafall :) jag tror och verkligen HOPPAS att det här blir BRA nu! för att nu unde veckan har det vart STÖÖÖÖÖÖÖKIGT kan man säga va i mitt kära lilla hem!

men en sak är säker och det är att jag ska måla min andra garderob sen kan jag andvända den också :)) MYCKET BRA förvaring blir det också! efterssom att jag bara behöver typ en garderob o så :) så en bli över o där kan man ju ställa massa lådor o skit :) så det är bra !  någon som vill att jag lägger ut lite bilder på´garderoberna,mitt nya smink/skrivbord,sängen som är stöööörre :D och allt det dära? :) ni får komentera, och om ni vill att jag ska videoblogga hur det serut i mitt rum eller om jag ska ta massa foootoooon :)

det väljer ju självklart ni också ;pp


har vart på tuna o kollat jacka idag med malin också.

men jag ser ut som en köttbulle i allt så vet inte hur lösningen blir nudå ;))

haha men jag e ju sååååååå smart så det löser jag :)


dagens outfit:


jeans-kapphal

linne-bikbok

kofta-??


nu så har jag faktiskt lärt mej en läxa som innebär att jag ska LYSSNA på luddes ord ! -.-'

den här gången hade han rätt om att jag skulle ångra mej om jag fixade till nya msn 2011! och joo det gör jag ju också!!!!!!!!!!!!!!!

sjukt konstig msn 2011!!

bara så alla vet -.-'

men endå smileyserna är lite konstiga på ett roligt sätt här xd hahaha

jag diggar dom håååååååååååååååårt (a)


Nu ska jag kila vidare o ni får en bild att kolla på ;))




jag saknar er flickor ♥ :((

uppe: Linn

blått jag

sandra vit o svart


haha kan inte vänster och höger så jag tog färgerna (a) SMART! :DD  




PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards