shuffs

Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av shuffs - 17 oktober 2010 21:56

ja som rubriken sa :) nu ahr jag sattit dit en räknare som räknar bloggläsare (a)

och den som leder hittills är ida på tääääävlingeeeeeeen  vi får väll se hur det blir med tävligen eftersom att jag bara har 4 komenterare,

fast egentligen räknas bara två -.-'

alla är såååå slöa sååååååååååå ;o -.-'

men a snart ska jag gå te sängs o messa lite först sen sova :]

ska ju upp tidigt imorgon o dusha o så efterssom att jag hatar att göra det på kvällarna ;p

eller hatar o hatar det är väll mera för att jag inte hinner eftersom att jag har ju tvn att kolla på o datan att sitta vid o kompisarna att ta hand om liksom, o förståss dansen :D ;p

på gruppen idag var det bara 3 :( -.-'

BAJS DÅLIGT! :oooooooooooooo :(((((((((((

jag har tänkt över det där med gruppen och jag har tagit ett beslut men den enda som får veta det är jag själv.

och nu får alla hjälpa mej, ska jag prova att tona håret brunt eller färga blonda slingor eller typ tona håret brunt med blånda slingor? a jag vet inte ni får kommentera ;) eller ha kvar min standard hårfärg ;p haha xd

nu ska jag kila

 

dagens outfit

 

träningskläder

har liksom hansatt hela dagen ;p xd

 

  

lillebror du är världensbästa ! :')

jag önskar bara att jag kunde hjälpa dej :'(

 

Tjaooooo

Ovido - Quiz & Flashcards