shuffs

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av shuffs - 24 oktober 2010 21:46

hann inte blogga igår, men det kanske ni förstår varför snart :)

vaknade bredvid michelle av att klockan ringde :) vi klädde på oss o så sen kom hennes mamma sen kom carola o hämtade mej som va vid 9.

sen va vi på dansskolan kvrat över 9. vi hade kalas.

2 stycken först o sen på det andra kalasett va det bara 1 :)

sen dansade daniella o jag te massa raaandomMMmmmm låtar ;p

typ doooog a skratt x''ddddd riktigt kuuuuuuuul! x'd :DDDD

sen kom maria o daniella o jag raskade iväg o hämtade mat på LALUNA :)

delade på en pizza. sen 7 började disco. slutade halv 10 o martin kom o hämtade mej och skjuttsade hem mej ungefär kvart i 10 :)

sen va jag slut i kroppen när jag kom hem. för jag kom hem vid 10 o så kollade jag lite på tv sen somnade jag autoomatiskt.

så jag hann liksom inte.

blir kanske ett videoinlägg senare i veckan. så KOMENTERA vad ni tycker att

jag ska snacka oom då ;p haha

nu ska jag kila vidare o fixa mej för läggdags.

är riktigt trött nu så.. sara är hemma nu också.

o linnea och jag har snackat lite också. 23 mimnuter och 59 sekunder (a) haha

+ typ 5 minuter lite senare :)

nu ska jag kila

 

 

tjaooooo




Ovido - Quiz & Flashcards