shuffs

Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

vad tycker ni? ska jag sluta med tid punkterna ? eller fortsätta? :]

Av shuffs - 11 oktober 2010 21:43


ja ja.. nu har man kommit hem från träningen o ätit en liten mackimacki ;))

dansen va GRYMT kul! uppvärmningen gjorde vi släljva så vi gick egenom alla 1000 danser vi har xd haha sen daaaaaaaaaansii dansssi :DDD

gjorde lite granna nytt.. slutet gjorde vi själva xd fast tror vi ändrar det sen :(   haha a sen typ så fick vi reda på att den 30 oktober SKA FÅ DANSA BAKOM MIN BARNDOMSIDOL MOJJE :oooo SÅÅÅ GRYMT BALLT HÄFTIGT!:ooo :'d

haha tänk att han engång i tiden va min idol :p :*


Gruppen är Lovisa,Linnea,Jag & Julia :DDD



haha sofie ba: vi har fått en uppvisning vi ba vart vart hon ba vi ska dansa bakom mojje ! :dd ;oo

linnea o lovisa ba: ooooh vad häftigt!

jag ba: va? ska vi dansa bakom en korvmojj :( ? haha

dom ba nej asså bakom artisten mojje jag ba oooh! fett ballt ! ;oo haha

riktigt kul faktiskt! även fast låten blir sådär lite töntig men endå !;)))

jag har en popcorn frisyr från kammen jag flyr alla tanter tar i mitt hår o jag har blivit deras idol eller vad tusan han nu sjunger xd hhahahahhahhaa

lite rolig xd ;pp

Theres va friskare nu o kollade en stund på dansen också! :)))

känns skönt att veta att hon är bättre eftersom hon har vart sjuk :/

o stoooooriskusinis hämtade mig idag också :DDDDDDDDDDDDDDD

känner mej trygg med honom o att han också är på benen helt nu o så!


dansen betyder allt!

och jag älskar er alla mina häääärligaaa danskompisar ! :**


haha daniella o jag va lite flum också xd (a)

hon ba:

- jag lägger det här i baksätet som är fram

- jag ba hahahhahahaha  _x''ddddd

- hon ba te vivvi hörde du vad jag sa? x''ddd

- jag asg x''dddd

- vivvi ba hahahhaha hörru ta bil nyckeln nu o kom jag vill hem -.-'

- hon ba men hemma nyckeln ligger i baksätet som sitter fram xd ahhaha


sååå sjukt skön humor vi har asså! :**

men nu ska jag kila vidare :]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]




Tjaooooo




 
 
Sara

Sara

13 oktober 2010 16:44

Vad go du är Vilma! :) :)

http://soderlundsara.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shuffs - 17 juli 2011 23:06

haha jag blev lite bloggsugen nu.  att skriva på denna blogg är ju helt otroligt att jag typ ens gör! vet inte ens varför?  hmm..  har iallafall haft det urbra på åland, trotts att det va ett tag sen, men sen så va jag hemma en natt bara sen ...

Av shuffs - 3 juli 2011 23:49


imorgon drar jag till Åland o är borta till fredag!  har tidsinställt inlägg på elmarna.bloggplatsen.se så ni kan ju kika där ;)      ny profilbild :)   puss vilma ...

Av shuffs - 27 juni 2011 01:10


jag skriver inte mycket här, jag vet! men jag skriver mera på    www.elmarna.bloggplatsen.se    så där kan ni ju kika lite oftare? ;) haha OCH komentera ;) haha   hoppas alla haft en bra midsommar iallafall! :)     min vinst i...

Av shuffs - 21 juni 2011 02:54

tack julia! :D haha har en till blogg också med Mattias ;) elmarna.bloggplatsen.se ;))   ja. som sagt.. klockan är 5 i 3 o jag är INTE trött ! ;(( PROBLME!!   POPCOOOORN! hejdå :)  ...

Av shuffs - 17 juni 2011 20:58

när vänner sviker, o vill vara tuffa inför andra. när man inte räcker till längre för den man alltid räckt till förut.  det är inte förns då man förstår, att den vännen inte va någon vän.   det är synd att det ska vara så, men man lär sig med...

Ovido - Quiz & Flashcards