shuffs

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av shuffs - 18 oktober 2010 18:11

hejsan :)

som alla redan vet dööör jag snart för jag vill te dansen.. jag vet inte om jag ska se med mamma om i kan åka redan nu ;p börjar liksom halv 8 o klockan är bara tio över  6 -.-' haha tråkigt att tiden går sååå yterst långsamt när man vill att den ska gå turbooooo! :o tränat iallafall lite på gruppen och igår stickade jag =)

kommit ungefär halvvägs tror jag iallafall enligt mina beräkningar :p för jag tror jag ska göra sådär att sy ihop den.. för det är mycket skönare o fett snyggare då (a) xd haha nä skoja men nä eller a eller inte :p hehe  ska börja på mojje dansen idag =) skiiiiit kul! :D

sara drar te danmark imorgon :/ o det är inte bra eller nä på onsdag är det nog..

o hon har inte skrivit på sin blogg.. -.-' har typ kollat på den massor idag känns det som haha äääälskar hennes blogg :oooo :ddd

aja men nu måste jag kila vidare o ska snart dra te dansen :DDDDDDDDDDD

dagens outfit

leggings  svarta

linne vitt

tröjja svart higschooltröja ;p


the scientist finfin



gubben i lådan (y) grym låt! ;dd





älskar dej ebba blodsyster bästavän ♥

saknar dej hjärtat :(

 

 

Tjaoooo





Ovido - Quiz & Flashcards