shuffs

Alla inlägg under oktober 2010

Av shuffs - 6 oktober 2010 07:27

hejsan :)


jag ska bara göra ett snabbt inlägg här och nu så har ni något o läsa en stund idag iallafall... jag ska ta foto med någon konstig sak idag jag vet inte vad? ;s haha xd

a sen ska jag hem o göra något? :]]]




PusssssN //vilma

Av shuffs - 5 oktober 2010 21:49

[nu kanske bloggen blir liiiite roligare iallafall?

nu har jag iallafall fixat youtube som inte har funkatt ett tag för mej för det har blivit konstigt med inställningarna?

jag vet inte vad men endå så jag kan ju videoblogga lite nu också? :]

det får NI komentera NU UNDER VECKAN vad NI tycker!

om ni INTE komenterar skiter jag i det helt!]


dagens outfit :


leggings/gina tricot

linne/gina tricot

tröja/H&M

Kofta/ingen aning? ;)


    

inte så speciellt bra men endå?

och visstja sjalen/stadium :)


så ska ni få en välldigt ROLIG video från mig,Lovisa o Malin idag påväg till dansskolan.

liksom varför inte prova gå lite olika o sen sjunga så alla hör mitt på stan liksom? :)

och så får ni en riktig favoritdiscodanslåt här o nu som jag veeet att ni bara kommer att älska ;))) :DDD


cascada ready or not


Malin,Lovisa och jag (a) xdddd ahahhahaha

Lovisa : små springer på någog konstigt sätt jag har ingen aning hur hon lyckats xd

Malin : typ innåtvridet xd

Jag/vilma : lite konstigt också xd


man kanske inte ser så bra o + att ALLA skiter i mitt snack liksom!

för det låter ju inte så speciellt normalt på filmer xd


träningen idag var kul men jobbig för jag tror mitt andra knä också håller på att paja :((( AJAJAJAJAJAJAJJAJAJAJA ;(


aja skit samma, jag är BÄST på att monetra ihop saker o ting o sen måla o allt! :D

ni kommer få bilder på mitt "nya" rum o sen möbler + våran snart helt omrenoverade hall :))))


nu ska jag gå o fixa lite läxa o sen  sticka o sen sova :]




PussssN //vilma



Ovido - Quiz & Flashcards