shuffs

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av shuffs - 15 oktober 2010 21:54

just nu skulle det faktiskt inte sitta helt fel med att ta en kopp varmt te..

fasst näääääääääää det är ju vidrigt med te :(  det är det som är det dåliga!

och maten i skolan va också blääää :( ush o maten hemma hos pappa va samma som allt det andra, alltså också bläääää :[ om någon undrade så va det tacos -.-'

aja iallafall..


dagens outfit


leggings svart gina

vitt linne gina

randig tröja H&M 


nu ska jag nog kila vidare :]




Tjaoooo


Av shuffs - 15 oktober 2010 07:15

är både på trötthumör o skratt/glad humör idag.

och lite ont huör också ;p har sjukt ont i min arm o mitt ben! :o :((((

men nu är klockan för mycket för att sitta här hos er läsare..

bussen går typ 46 och klockan är 14 över nu så måste dra o packa gympakläder o sånt därrnt du vet ! :p



  

erkänn liiiite nruna ben hade jag iallafall?

typ 4 dagen i kreta påväg hem till hotellet efter en middag och en långtur på stan? :]]]]]] good o vill tebaka dit!!! sjukt sköööööönt! :oo


nää nu MÅSTE jag tusan dra asså! ;p ;D


Tjaoooo



Ovido - Quiz & Flashcards