shuffs

Alla inlägg under maj 2011

Av shuffs - 23 maj 2011 22:35

godmorgon söta små saker!


hoppas ni sovit gott!

ska straxt äta frukost o idag väntar en "kortdag" i skolan..

om man kan kalla halv 3 kort.. så visst! :)

vi hörs senare ikväll !



 


tjaaaaaaou

Av shuffs - 23 maj 2011 22:23

jätte trött o sliten efter en lång dag i skolan.

det är verkligen en sån dag man bara jublar över att det är över!

men endå kanske stolt när jag klarat dagen liksom..

på fredag fyller jag, najsigt prajsigt! :)

vet inte riktigt vad jag önskar mig.. 

måste ju komma på något som filip kan köpa liksom :/ 

hmm???

hhar tänkt på en bikinitopp.. får se.

är förtjust i en knallrosa med lite volangaktigt från cubus.

vet inte riktigt hur mycket den kostar.. 

får väll dra mej iväg till tuna imorgon..

slapp som jag är ;) 

måste också köpa "fotbojjor" som jag kallar det ;p 

att ha på träningarna nu..

ni får bild sen..

får massa spenst i hopp o sånt om man har dom!

o vem vill inte ha det liksom! ;)

så, sånt blir det nog imorgonn!

9 ynkla dagar kvar till skolavslutningen.. 

för mig alltså! eftersom att vi har massa lediga dagar 1,2,3,4,5 o 6 är vi lediga! AAAAAAS najs! :D 

ska soovis nu! 

astrött o sliten... skitsur o sånt tråkigt! 

så nu blir det sleeptime! :/


tadaaaaaaaa sånna :)  


puss!

Av shuffs - 22 maj 2011 22:20

god morgon små bloggläsare :D


vill börja med att grattulera min kära vän Ludwig! :D

GRATTIS på 14 års dagen!!


 


ganska gamal bild.. men endå :) 


hoppas du får en bra dag! :D


hoppas även på att NO provet går bra.. nervös tjej! ;/

ha en bra dag o ses ikväll! :)


puss :)


Av shuffs - 22 maj 2011 22:04

jag vill börja med att säga att frågorna ni ställer kommer fram!

bara att jag nte visar dom, lättare att "samla" ihop alla sen när jag ska svara på alla om dom inte är "publicerade" om ni förstår ;p 

haha

så det är därför! :) 


feeeeeeeeeeeeeet länk idag också :D


haha


idag har jag inte gjort mycket..

jag bara HATAR NO så att alla människor vet!

eftersom att min NO lärare Thomas har kopierat ut 20.0000 sidor mer än vad jag ska kunna.. 

vte ju då inte vad jag behöver kunna liksom :/ 

hoppas på att det blir bra endå!

vi har ju så kallat "bok-prov" o det gillas!!

det innebär att vi får ha bok med på provet!

skitbra!!!

annars hade jag defnitivt INTE klarat det! ://

höhöhöhö...

jag försöker se så positivt som möjligt på allt nu fram till skolavslutningen.. 

men det är svårt.. eftersom att jag setressatt mig egenom hela 7an.

alla dagar liksom..

det är inte förrns nu jag börjar försöka ta det lite lugnt.. 

iallafall på mornarna.. har stressat GÄRNET varendaste morgon..

eftersom att jag är morgontrött o sånt skit :/

DISS te det! :(

men nu ska jag försöka gå upp vid 7 imorgon iallafall.. 

så jag kan ta det liite lugnt!

orolig mage.se o så hittar du en bild på min mage typ!

orolig o spänd :( 

inge kul alls..

men nu ska jag upp med hakan.

ta tag i situvationen o leva livet tills fredag.

då jag blir 14 :) 

asnajs! 

eftersom att jag ska mysa med några goa små kompisar jag har!

asmys!!! :D

nu ska jag kiiiiiiila o vila :) 

haha rimmigt värre där asså ;)))

här får ni också en riktig sommarlåt :D

gillar asmycket ! :D


 


       


två små finfina bilder på mig o frejsan idag :)

först på SlagstaGlass o sen i lekparken o grusar ;) haha


kram på er!! :D


Av shuffs - 22 maj 2011 08:00

hihi..

jag gillar att tidsinställa..

eftresom att på kvällarna ibland såhär så älskar jag att skriva ;p

så detta inlägg har jag nu tidsinställt till morgon!

så gooodmogrgon :D haha :D

idag ska jag nog inte göra så mycket, tror det blir chill o kanske slagstaglass som jag sa "igår"



GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!! :D

Av shuffs - 21 maj 2011 23:40


en feeeeeet länk till frågestunden :D



fråga masssor!


jag svarar på allas frågor! :)




det blir ingen video idag.

skulle göra en först, sen blev den bajs :(

hahahahha

snackar med Martin,Jennie o Falken på skype..

fett najs :D hahahha

idag gick jag på Tuna med Carola o Freja.

sen så bytte jag ett par byxor till en tröja :)

haha

byxorna va jättekonsiga! ;/

tråkigt eftersom att dom hade vart PERFEKTA verkligen!

skit sköna!!

så det va jättetråkigt! :(

imorgon ska jag kanske till slagstaglass med Carola o Freja också! :D

feeeeeta kul såfall! :D

hoppas det blir så!

lyssnar på massa disco musik o det e fett nasj! :D

jag saknar Ida o Stina faktiskt!! :(

tråkigt!

skulle ha vart najs att träffat dom idag..

men det hanns ju inte med eftersom att jag detsutom dansade på ungdomsfestivalen :/

nu ska ni få höra min najsiga låt :D hihi ;$

ni kommer tro att jag typ är emo eller någe ;/ menmen..

tycker endå att den är fin!



tyck vad ni vill! :) haha

jag tycker som jag tycker iallafall! :)

jag vill dansa.. dansa.dansa.dansa


  


haha nya sommarbyxor från Cubus som jag fick av min lilla Carolis ;)

ett par till mig, o ett till Dannis :)

som vi ska ha på Gotlandslägret :D

puss ;*


 

Av shuffs - 21 maj 2011 18:51

jag tänkte göra ett videoinlägg senare? :p

haha

får se hur jag gör! :)

vene om jag ska göra någon sminkvideo eller en vanlig om dagen..

därför berättar jag inget speciellt om dagen nu! ;)

hahaha

lyssnar nu iallafall på massssa sommarmusik o bara njuter av livet..

o jag har en ny favoritlugn låt ;)

kommer sen också ;) haha

ska duscha nu, sen drar jag ut med elina o felicia!


   8D


tjaouu :)

Av shuffs - 20 maj 2011 11:00

hej bloggN! :)
det här är ett tidsinställt inlägg!

eftersom att det inte ska bli så tomt ;) hahahaha

ikväll ska jag ta det lugnt..

kanske träffa lite kompisar eller plugga..

lovat Martin o Oscar att sitta skype...

värt eller? hahaha xd

kommer fasna där en lång stund alltså..

hm.

och imorgon blir det UNGDOMSFESTIVALEN TORSHÄLLA.

kom o kolla när vi dansar o så där? :D hihi

jag tyckte iallafall att killarna va lite smått gulliga sådär igår!

för dom frågade om jag ville snacka med dom i skype för dom hade sååå tråkigt!

alltås.. måste jag va hur rolig som hellst !! :D haha


     mitt tyg till dansträkten :D


hejdå bloggn :)



Ovido - Quiz & Flashcards