shuffs

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av shuffs - 24 maj 2011 22:28



GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN!!!




FRÅGA MASSSSSSSOR!!!! 




FEEEEETLÄÄÄÄÄNK

Av shuffs - 24 maj 2011 22:07

hej små söta bloggläsare! :)


jag har faktiskt duschat nu ;) haha

stolt xd

imorgon blir det en sån där slappdag! (Y)

eller va ja nu ska kalla det (:

först tyska, i 45 min sen rast 35 min sen slöjd 1 timma sen rast 20 minuter sen idrott i 60 minuter sen lunch i typ 80 minuter sen dans 90 minuter sen slut.. 

ganska chill endå faktiskt !

tråkigt nog är det sista gången det är dans! :/ 

trååååkigt! 

menmen..

nästa termin kanske jag slutar i dansen på skolan o väljer skolarbete istället.. eftersom att 8an brukar va tuffare o sen så är dansen too easy. eftersom att det är sånna som aldrig dansat förut med :/ 

så för mig blir det lite tråkigt också :/ menmen.

får se.. mycket kan ju förändras under ett sommarlov också ju! 

nästa termin, alltså 8an, har jag lovat mig själv att ta hand om.

funkar inte det får jag byta skola :/ tyvärr! :/

min cykel hade blivit snodd också.. NAJS!

riktigt NAJS! 

cyklade till busshållsplatsen imorse för att jag va tvungen att springa tillbaka o hätma filips lapp som han behövde. 

(gjorde det för att va snäll) 

o klockan va alldeless för mycket egentligen. men gjorde det endå.

så därför tog jag bussen för att hinna i tid till den!

men sen nu ikväll när jag skulle hämta den hade ju självklart någon jävL tagit cykeln ;s 
den kan ju bara TA SIG!

blir såååå sjukt irriterad!

för jag haft en rellativt bra dag idag.

eftersom att jag tyckte jag va så snäll imorse o sånt ;p

o sen skiter det sej helt..

gud vad besviken man blir!! :(

hatar den känslan!

skitsamma.. någon som vet något kan ju ta o snacka med mej.

jag blir sååå gaaaaaaalen!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHH!!!!!!!!!!!

folk kan ju bara gå o dö ibland!

om man får säga så!

ska snart sova.. eftersom att jag faktiskt råkade försova mig lite grann imorse ;/ haha

så tiiidigt blir det nu!

klockan är ju 20 över 10 nu så snart halv 11 + borsta gaddsen o allt sånt!

nu ska jag pallra mej ut till badrummet! :)

puss på er o sov gott !




en supersöt bild på min underbara vän stina från lägret i vingåker 2008.

haha 3 år gammal bild !

puss pådej goding! ;)  

Av shuffs - 24 maj 2011 17:38

tjenare bloggN :))))) hihi

gillar ni mango? :D

nä jag skojjade bara, har sagt så hela dagen idag ;p

skit samma.

nu lyssnar jag på musik o är med malin.

o senare ska jag till pappa o sen vet inte inte riktigt ;) 

maby ringa ludde o se om han skulle komma över o så :) 

haha

skitsamma.

kebab är inte gott! :)

martin strumplåda christensen 

vilma garderob andersson 

jag är en happy happy girl with a happy happy smile!

för jag ska få min älskade kyckling ! :D 

jag har läääääängtat! ;))) 

imorgon är det disco träning o mer får ni veta senare ikväll! :) 



en liten bild på malin o mej från Torsharg  


puss hej :)

Ovido - Quiz & Flashcards