shuffs

Alla inlägg den 10 maj 2011

Av shuffs - 10 maj 2011 22:17

åååh, så irriterad jag blir!!

att folk inte bara kan låta en vara på sitt vis, utan jämt ska hacka,

ge en blickar, ignorera..

varför?

såå onödigt att hålla på!

varför ska man vara elak när man lika bra kan va snäll?

gillar man inte den, visst shitt happend all the time,

men man behöver inte va DUM för det!

älska en för den man är o försök inte ändra på någon!

jag hatar att folk ska hålla på jämt!

till o med VUXET folk, håller på..

ÅH, blir galen.

man mår dåligt över det, det gör alla.. men man kanske inte visar det lika alla gånger.

blir bara riktigt sur!!

USH!!


över till positivt, om det nu är positivt med att jag inte kan göra läxa så jag kommer typ få IG i Tyska.. (men jag blir inte förvånad)

jag gillar inte Tyska längre.

skolan suger!

dansen tar över, håller jag på såhär kommer det sluta i skit sen.

det vet jag, men dansen tar över hela ens liv liksom.

SM på fredag,lördag o söndag..

hela det tar bort ALLT jag lär mej på lektionerna.

överallt typ!

jag minns ingenting..

tror jag har det för stressigt.

skulle bara vilja sätta mig ner, bara gråta över allt.

jag är på sugigaste humöret idag, jo tack jag vet!

men all stress jag jämt dras med i, det mår jag inte bra av!

för lite sömn, förlite ork, förlite tålamod, förlite allt.

förlite energi. stress är det enda jag har gott om liksom.

jag blir galen!

egentligen ska jag va glad, jag vet!

men det går bara inte, har  vart såhär sjukt länge nu!

jag orkar INTE !

sömnen är det allra viktigaste för mig typ, eller a, min kropp.

jag har jättesvårt att somna.

somnar runt 12 halv 1 medans mina kompisar somnar runt 10..

jag sover drygt 6,5 timma per dygn.

o min kropp, nu menar jag inte att alla behöver det,

men JAG behöver dock MINST NIO (9) timmar för att vara pigg o gla.

det funkar inte längre..

jag måste ta tag i mina problem o min situvation..

även fast jag redan vet att jag aldrig kommer att klara av det.



 


Ovido - Quiz & Flashcards